Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی همدان با اشاره به اینکه ذخیره‌سازی میوه شب عید نیز در همدان در حال انجام است اظهار داشت: ذخیره سیب انجام شده و پرتقال نیز وارد سردخانه می‌شود ضمن اینکه در مورد ذخیره گوشت مرغ نیز در استان مشکلی وجود ندارد.

نجفیان با بیان اینکه برای ذخیره سازی میوه به اندازه کافی هیچ مشکلی نداریم عنوان کرد: 80 درصد سیب وارد سردخانه‌های استان شده و پرتقال به سبب ماندگاری کمتر دیرتر وارد می شود تا ضایعات نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی همدان بیان کرد: سال گذشته 500 تن سیب و هزار تن پرتقال در همدان ذخیره سازی شد که امسال خیلی بیشتر از سال گذشته ذخیره سازی خواهیم داشت و توزیع و نرخ میوه تنظیم بازاری بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار در روزهای پایانی اسفند ماه تعیین می‌شود.

نجفیان اظهار داشت: هم اکنون سردخانه‌های استان مملو از سیب زمینی است و منتظر خالی شدن فضای آن هستیم که آزاد شدن صادرات سیب زمینی باعث تخلیه آن شده و صادرات به خوبی از همدان در حال انجام است.

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی همدان افزود: آزاد شدن صادرات سیب زمینی از 10 دی ماه به گمرک ابلاغ شد و از این تاریخ حدود 25 هزار تن از این محصول صادر شد.

وی تصریح کرد: در صورت موافقت استاندار همدان با برپایی نمایشگاه بهاره، برگزاری این نمایشگاه را در محل نمایشگاه های دائمی همدان خواهیم داشت و در آنجا نیز عرضه گوشت و غیره به قیمت دولتی انجام می گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تنظیم بازار سیب زمینی گمرک گوشت همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره سازی پنج میلیون متر مکعبی رواناب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گفت: در بارندگی‌های ۴۸ ساعت گذشته بیش از پنج میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های مخزنی استان مهار و ذخیره‌سازی شد.

عباس سارانی افزود: سد مخزنی رزه درمیان با ۲ میلیون و ۹۸۰ هزار مترمکعب، سد سیاهو سربیشه با یک میلیون و ۸۰ هزار مترمکعب و سد نهرین طبس با ۶۰۰ هزار مترمکعب بیشترین ورودی رواناب‌ها را داشتند.

وی با بیان اینکه از روز پنجشنبه تا روز گذشته (شنبه ۱۵ اردیبهشت) یک میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های تغذیه مصنوعی شوسف، چهارفرسخ و سید علی شهرستان نهبندان مهار و جمع‌آوری شده، گفت: هشت سد مخزنی با ظرفیت ذخیره‌سازی ۷۵ میلیون مترمکعب رواناب در استان وجود دارد که از ابتدای سال آبی جاری تاکنون ۱۸ میلیون و ۷۳۰ هزار مترمکعب رواناب در این سد‌ها ذخیره شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گفت: در حال حاضر از ظرفیت ۷۵ میلیون مترمکعب سد‌های مخزنی استان ۳۰ درصد معادل ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار مترمکعب آبگیری شده و برای ذخیره‌سازی سیلاب و رواناب در سد‌ها مشکلی وجود ندارد.

دیگر خبرها

  • ۱۳۰ هزار تن گندم در سیلوهای استان کرمان ذخیره شد
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره‌سازی ۲۵ میلیون مترمکعب آب باران در سدهای بوشهر
  • ذخیره سازی پنج میلیون متر مکعبی رواناب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی
  • پنج میلیون مترمکعب روان‌آب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی ذخیره شد
  • ورود بیش از ۵ میلیون مترمکعب روان آب به سد‌های خراسان جنوبی
  • تلاش امریکا برای ذخیره انرژی با تولید باتری‌های سدیم‌یونی
  • رها سازی آب سد سفیدرود از فردا در گیلان
  • هرآنچه درباره نسل ششم آیپد ایر می‌دانیم