Web Analytics Made Easy - Statcounter

باقری مربی آرامی است و به همین علت برانکو ترجیح می‌دهد او را کنار خود داشته باشد. آفتاب‌‌نیوز : از روزی که برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس آمد، همواره کنار خود، کریم باقری را به عنوان یکی از دستیاران معتمد می‌دید. برانکو به قدری به باقری اعتماد داشت که طی سال‌های اخیر هرگز زیر بار نرفت که او را کنار خود نداشته باشد و حتی زمانی که بحث بر سر حضور علی کریمی یا مهدی مهدوی‌کیا در کادر فنی بود، باز هم برانکو فقط یک انتخاب داشت؛ کریم باقری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسی که از هواداران پرسپولیس در دوران فوتبالش لقب «ژنرال» را گرفت تا نقطه مقابل ژنرال استقلالی‌ها باشد، اما شخصیت منحصربه‌فرد آقاکریم، به نوعی نبود که خیلی زود، نفر اول کادر فنی پرسپولیس شود.
***
دیروز اطراف باشگاه پرسپولیس خبر‌های عجیبی به گوش رسید. یکی از کسانی که به مدیران باشگاه نزدیک است، به ما گفت:

    «عده‌ای مشغول کارند تا زیرآب کریم را در باشگاه بزنند و به بهانه غیبت این مربی در اردوی تمرینی قطر، او را از پرسپولیس جدا کنند تا جا برای حضور خودشان باز شود. این افراد حتی حاضر نیستند کریم باقری سرپرست تیم شود و می‌خواهند به طور کلی این مربی از سوی مدیران باشگاه کنار گذاشته شود. البته برانکو اصلاً با این طرح موافق نیست. حتی وقتی بعد از محرومیت افشین پیروانی به برانکو گفتند کریم باید سرپرست شود، مخالفت کرد و از افراد دیگری خواست تا این وظیفه را برعهده بگیرند زیرا حضور پررنگ باقری در تمرینات و کار کردن نفس به نفس با بازیکنان باعث ایجاد جو رقابتی در کمپ سرخپوشان می‌شود و این همان چیزی است که برانکو به دنبالش بود و با پیشکسوتان دیگر، آن را به دست نمی‌آورد.»

***
کریم همچنین رابطه صمیمانه‌ای با بازیکنان تیم دارد و آن‌ها اجازه دارند کنار باقری، درددل کنند و مشکلات را با او در میان بگذارند. او فقط مربی پرسپولیس نیست بلکه کنار سیدجلال مثل یک کاپیتان در تیم فعالیت می‌کند و همیشه قبل از ورود بازیکنان به میدان، اوست که حرف‌های روحیه‌بخش را در حلقه بازیکنان می‌زند و به پرسپولیسی‌ها روحیه می‌دهد. از سوی دیگر، محبوبیت خاصی نزد هواداران دارد و فرد دیگری نمی‌تواند به راحتی جای خالی کریم را پر کند.
***
شنیدیم برانکو از وقتی هدایت پرسپولیس را برعهده گرفته تا به حال ۳، ۴ مرتبه نسبت به شایعه جدایی باقری واکنش منفی نشان داده و همیشه اعتقادش بر این بوده که حضور باقری در تیم، بهترین دستاورد‌ها را دارد. از این‌رو بعید است آن‌هایی که مشغول زیرآبی رفتن برای باقری هستند، به خواسته‌شان برسند، اما همین که با وجود علاقه برانکو به باقری، همچنان می‌خواهند باقری کنار برود و جا برای خودشان باز شود، جای تعجب دارد. شاید این رفتار‌ها در مورد مربیان وطنی صدق کند و تأثیرگذار باشد، اما در مورد بعضی از مربیان خارجی، این‌طور نیست!

منبع: خبرورزشی

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کریم باقری برانکو ایوانکوویچ استقلال علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان| روز «دخترانه» در قصر «دارالامان»

بزرگترین نمایشگاه قرآن کریم در افغانستان میزبان یک رویداد ویژه بود، روزی که هزاران زن و دختر در قصر دارالامان حضور یافتند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، نخستین بزرگترین نمایشگاه قرآن کریم در کابل شاهد رویدادهای ویژه‌ای بوده است، از بازدید مقامات مختلف داخلی و خارجی گرفته تا برگزاری جشن تکلیف دخترانه و حضور قاریان بین‌المللی از ایران که جلوه‌ای از همدلی دو کشور بود.

همچنین در تازه ترین رویداد، این نمایشگاه بزرگ شاهد روزی بود که هزاران زن و دختر با حضور در قصر دارالامان از غرفه‌های مختلف بازدید کردند.

نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه (12 اردیبهشت 1403) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقام‌های حکومتی و برخی شخصیت‌های خارجی در کابل گشایش یافت.

میزبانی از دختران افغان در دومین روز نمایشگاه قرآن کابلگشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • افغانستان| روز «دخترانه» در قصر «دارالامان»
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • صدور خدمات فنی و مهندسی یک ضرورت است/ اجرای پروژه اومااویا به دست متخصصان ایرانی
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی