Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سوژه قدغن کردن ورود سگ به پارک های عمومی از مرز 1150 امضا گذشت و شهروندان خواستار رسیدگی به این مشکل در کلان شهر تهران شده اند.

به گزارش فارس زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در این باره به خبرنگار فارس گفت: ورود حیوانات به پارک ممنوع است و در این زمینه تابلوهایی نصب شده و شهروندان باید این موضوع را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیشتر از اینکه بخواهیم در این زمینه قانون داشته باشیم باید فرهنگسازی کنیم، گفت: شاید برخی از شهروندان دوست نداشته باشند با حیوانات زندگی کنند و ما باید حقوق آنها را رعایت کنیم.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران اضافه کرد: پارک یک مکان عمومی است، جای بازی کودکان است و برخی حیوانات رفتارهای قابل پیش‌بینی ندارند و باید در این زمینه شهروندان مراقبت کنند.

نژادبهرام با بیان اینکه در 80 درصد پارک‌ها تابلوی ورود ممنوع حیوانات زده شده است، گفت: شهروندان نباید حیوانات خود را به پارک بیاورند. برخی از حیوانات درون جیب جا می‌گیرند و مردم آنها را داخل پارک می‌برند و باید این فرهنگسازی صورت گیردو شهروندان حیوانات را به پارک نبرند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد

آفتاب‌‌نیوز :

لایحه افزایش نرخ‌های کرایه تاکسی، در اسفندماه سال گذشته تقدیم شورای شهر اهواز شد که با گذشت بیش از ۲ ماه، میزان نرخ کرایه تاکسی‌ها مشخص و به تصویب شورا رسید.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز یکشنبه در صحن علنی شورای شهر گفت: نرخ جدید کرایه تاکسی باید هر چه سریعتر در تابلو‌های سطح شهر نصب شود تا رانندگان و شهروندان مطلع شوند.

امیر صفی خانی افزود: یکی از برنامه‌های سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز در سال جاری نظارت بر نرخ کرایه‌ها بوده و از اعضای شورا و تمام شهروندان انتظار داریم که در این زمینه ما را همراهی کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در امر خدمت رسانی به شهروندان، اتفاقات جدید و بهتری رقم بخورد همچنین تاکسی‌های با کیفیت‌تری وارد ناوگان شود.

وی افزود: اگر راننده تاکسی اقدام به دریافت کرایه بیش از نرخنامه کند قطعا مرتکب تخلف شده و در صورت شکایت مسافران به آن رسیدگی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تابلوی بورس، تابلوی رکود
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • سد معبر عمومی و اشغال پیاده‌روها به هر دلیلی ممنوع است
  • ورود دام به ییلاقات شمال دامغان «ممنوع» شد
  • تصاویری از خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان + ویدئو
  • کاشت ساختمان در پارک‌های تهران؛ ممنوع یا مجاز؟
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • ارتقاء ایمنی اهالی رشت با آموزش در پارک‌ها و بوستان‌ها
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع
  • ببینید | لحظه تلخ ورود آب به منازل شهروندان شمس آباد دزفول