Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@13:51:02 GMT

پس از ۳۰ سال در آغوش گرم مادر +تصاویر

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۰۹۴۳

گروه فرهنگی جهان نيوز: این دنیا نه با مفهوم ایثار آشناست و نه با مفهوم شهادت. دنیا را باید با مفاهیم بازی و بازیچه و زینت و تفاخر و تکاثر و حرص و طمع به مخاطب آن شناساند و ایثار از مفاهیمی است که در ورای این دنیای فانی معنا می‌شود. شهادت نیز در کتاب دنیا، لغتی به کار نرفته و ناآشناست. آنکه شهادت می‌طلبد، دفتر دنیا را می‌بندد و اینچنین است که ما با فرهنگ ایثار و شهادت تا آخر و تا آنجا که بتوانیم، چشم انتظاری مادران شهدا را با عملیات تفحص پیکر‌های پاک شهدا جوابگو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بار شهید علیرضا زیبرم پس از ۳۰ سال به آغوش مادر بازگشت.

شهید زیبرم، از شهدای تهرانی دفاع مقدس است که در سال ۶۷ به شهادت رسید، اما پس از ۳۰ سال مفقودالاثری پیکر مطهر او در عملیات اخیر تفحص کمیته جست‌و جوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح کشف شد.

شهید زیبرم متولد ۳۰ شهریور ماه ۱۳۴۶ و دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی بود. این شهید بزرگوار از طریق لشکر ۱۹ فجر شیراز عازم جبهه جنگ تحمیلی شد و سرانجام در آخرین ماه‌های جنگ در ۴ خرداد ماه سال ۶۷ در پاسگاه زید به شهادت رسید.

مادر و خانواده شهید "علیرضا زیبرم " ظهر روز دوم بهمن ماه سال 1397 در معراج شهدا با پیکر فرزندش پس از 30 سال چشم انتظاری دیدار کردند. پیکر شهید علیرضا زیبرم توسط گروه های تفحص شهدا کشف و از طریق پلاک هویتی شناسایی گردید و تحویل خانواده شد.






منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۰۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید «محمد شفیع فیضی زاده» وارد ایلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر روز پنجشنبه پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده؛ محمد شفیع فیضی زاده از طریق فرودگاه شهدا وارد شهر ایلام شد و در طی آیینی مورد استقبال مسئولان استانی و نیروهای نظامی و انتظامی، بنیاد شهید و جمعی از خانواده‌های شهدا قرار گرفت.

کد خبر 6095148

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • ایران زمین فرزندان خود را به آغوش گرفت
  • مداحی میثم مطیعی برای شهادت امام صادق(ع) + دانلود
  • برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»
  • شهید حجت‌الله یوسفیه بعد از ۳۹ سال به آغوش وطن بازگشت
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • پیکر مطهر شهید «محمد شفیع فیضی زاده» وارد ایلام شد
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • فیلم| بازگشت پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۳۷ سال انتظار به آغوش خانواده
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد