Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-19@08:18:07 GMT

جدول/ مظنه آپارتمان در استاد معین

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۱۰۲۰


 .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ تورم سالانه و نقطه به نقطه مسکن تهران کاهش یافت

نرخ تورم سالانه و نقطه به نقطه آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران در بهمن کاهش و تورم ماهانه افزایش یافت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نرخ تورم سالانه بهمن ماه 1402 آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به عدد ٧٧,٨ درصد رسیده است که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل(٨٢.٨ درصد)، ٥ واحد درصد کاهش داشته است.

در بهمن ماه 1402 شاخص قیمت آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به عدد ٢٩١,١ رسیده است که نسبت به ماه قبل (280.4)، ٣.٨ درصد افزایش داشته است.

منظور از تورم ماهانه، درصد تغییر عدد شاخص قیمت ماه جاری، نسبت به ماه قبل می‌باشد. در بهمن ماه 1402 تورم ماهانه قیمت آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران ٣,٨ درصد بوده است که در مقایسه با همین اطلاع در ماه قبل (٢.٢ درصد)، ١.٦ واحد درصد افزایش داشته است.

کاهش تورم نقطه به نقطه

منظور از تورم نقطه به نقطه، درصد تغییر عدد شاخص قیمت نسبت به ماه مشابه سال قبل می‌باشد. در بهمن ماه 1402 تورم نقطه به نقطه قیمت آپارتمان­های مسکونی شهر تهران به عدد ٣٦,٤ درصد رسیده است؛ یعنی خریداران بایستی برای خرید یک واحد مسکونی مشخص در شهر تهران نسبت به بهمن ماه 1401، به ­طور متوسط ٣٦.٤ درصد بیشتر پرداخت کنند. تورم نقطه به نقطه این ماه در مقایسه با ماه قبل (٤٦.٥ درصد)10.1 واحد درصد کاهش داشته است.

کاهش تورم سالانه

منظور از نرخ تورم سالانه، درصد تغییر میانگین اعداد شاخص قیمت در یک سال منتهی به ماه جاری، نسبت به شاخص دوره مشابه سال قبل می‌باشد. نرخ تورم سالانه بهمن ماه 1402 آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به عدد ٧٧,٨ درصد رسیده است که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل(٨٢.٨ درصد)، ٥ واحد درصد کاهش داشته است.

متوسط قیمت آپارتمان­های مسکونی شهر تهران به تفکیک منطقه

در بهمن ماه 1402 متوسط وزنی و حسابی قیمت آپارتمان­های مسکونی فروش رفته در شهر تهران به ترتیب به ٨٣٣١٢٤ و 798710 هزار ریال رسیده است. در این ماه منطقه ١ با متوسط وزنی قیمت 1704717 هزار ریال بیشترین و منطقه ١٨ با متوسط وزنی قیمت 453106 هزار ریال کمترین قیمت را در بین مناطق ٢٢گانه شهر تهران به خود اختصاص داده‌­اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر دادگستری یک کشور اروپایی مجبور به استعفا شد/ دلیل؟ اجاره آپارتمان پسرخوانده‌اش را از بیت المال داده بود! + عکس
  • مصدومیت پنج نفر در آتش سوزی یک آپارتمان در سمنان
  • آتش‌سوزی آپارتمان در بروکلین/ ۲ نفر جان باختند
  • آپارتمان در مشهد با چه قیمتی ۱۴۰۲ را به پایان رساند ؟ + جدول
  • نرخ تورم سالانه و نقطه به نقطه مسکن تهران کاهش یافت
  • معرفی 3 گیاه برای نگهداری آسان در آپارتمان
  • انتقاد تند مصطفی معین از استاد دانشگاهی مداحان؛ رو به افولیم! | فیلم
  • فیلم| مصطفی معین: مداح استاد دانشگاه می‌شود، رو به افول می‌رویم
  • (ویدیو) مصطفی معین: مداح استاد دانشگاه می‌شود، رو به افول می‌رویم
  • اجاره‌نشینی در آسمان‌خراش