Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@09:21:37 GMT

۱۲ حلقه چاه آب غیرمجاز در شیروان مسدود شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۱۶۲۴

۱۲ حلقه چاه آب غیرمجاز در شیروان مسدود شد

سرپرست امور منابع آب شیروان گفت: در سال جاری ۱۲ حلقه چاه آب غیرمجاز در دشت ممنوع بحرانی شیروان- فاروج بسته شد که با بسته شدن این تعداد چاه از برداشت سه میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب آب به صورت غیر مجاز جلوگیری شد.

بهزاد بهلولی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: امسال همچنین دو دستگاه حفاری غیر مجاز چاه آب در دشت ممنوع بحرانی "شیروان – فاروج" در حین حفاری توقیف شد که یکی از دستگاه های حفاری توقیف شده از نوع سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: در دشت ممنوع بحرانی شیروان – فاروج، یک هزار و 270 حلقه چاه غیرمجاز آب با مجموع برداشت سالانه 9 میلیون و 300 هزار مترمکعب شناسایی شده اند.


بهلولی افزود: در دشت شیروان – فاروج، 483 حلقه چاه آب مجاز با تخلیه سالانه 24 میلیون و 700 هزار مترمکعب وجود دارد.



90 درصد آب شهرستان شیروان در بخش کشاورزی، 6 درصد در بخش آشامیدنی و چهار درصد در بخش صنعت مصرف می شود.
 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی مجلس خبرگزاری شبستان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر اصفهان آسیب های اجتماعی صالحی مراجع و علماء حفر چاه آب غیرمجاز آب منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است

ایسنا/البرز مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: هرنوع قرارداد رهن و اجاره ساختمان اعم از مسکونی، تجاری و صنعتی توسط افراد و مشاوران املاک با اتباع خارجی غیر مجاز ممنوع است.

به گزارش ایسنا، سیروس دهقان شیری روز شنبه هشتم اردیبهشت  افزود: عقد قرار داد رهن و اجاره با اتباع خارجی مجاز نیز منوط به استعلام از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز بوده و درصورت تاییدیه در این زمینه امکان پذیر است.

وی بیان کرد: تمام مشاوران املاک موظف به کسب مجوز قانونی برای اجاره املاک به اتباع خارجی غیر مجاز هستند و بر این اساس با سکان دهندگان بدون مجوز برخورد قانونی به عمل می آید.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز افزود: درصورت بی توجهی به این امر و انعقاد قرارداد بدون تاییدیه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان، بنگاه های مشاورین املاک مشمول اعمال مقررات ماده۹ آیین نامه اجرایی ماده ۸۱ قانون نظام صنفی خواهد شد.

وی تاکید کرد: بر این اساس این بنگاه‌های مشاورین املاک که بدون رعایت ضوابط ابلاغی به خصوص معرفی نامه اجاره، رهن واحد مسکونی یا تجاری به اتباع خارجی اقدام به تنظیم قرارداد کرده اند، پلمب خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه پر شد
  • محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز کشف شد
  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد
  • کشف محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز
  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
  • متلاشی شدن باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه سه هزار ساله در ارومیه
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور