Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هماهنگی و توجیهی مربیان گروه‌های سرود ۱۶۰۰ نفری کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، محمد هادی‌نیا، مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی امروز در نشست هماهنگی و توجیهی مربیان گروه‌های سرود 1600 نفری کانون های مساجد استان اظهار داشت: اجرای برنامه برای روز 12 بهمن و همزمان با لحظه تاریخی ورود امام راحل به میهن اسلامی، پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: پیرو هماهنگی های صورت گرفته کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان که مجری اجرای سرود 800 نفری در تبریز هستند قرار است روز جمعه در مصلای اعظم امام خمینی(ره) به صورت هماهنگ، یکصدا و متحدالشکل به اجرای برنامه بپردازند.

هادی‌نیا با اشاره به بخش‌هایی از آئین‌نامه اجرایی سرود گفت: تصمیم بر این شده تا گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری روستایی در مسجد روستا و گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری شهری با محوریت مصلای شهر اجرای برنامه داشته باشند.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد تداوم ارزش‌ها و آرمان‌های این حرکت عظیم مردمی هستیم، اظهار داشت: به دنبال جذب حداکثری جوانان به مساجد با ایجاد جذابیت های فرهنگی و هنری هستیم.

وی با بیان این‌که شأن مفاهیم قرآنی، معنوی و فرهنگی کشور این است که در قالب زیبای هنر و رسانه به جوانان و نوجوانان ایران و حتی دنیال معرفی شود، گفت: باید با استفاده از ابزارهای هنری تعریف شده به تبیین مفاهیم ارزشی و الهی بپردازیم.  

هادی نیا ادامه داد: دشمن از هر نوع ابزاری برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می کند و نقش اساسی کانون های فرهنگی هنری در مساجد این است که با اجرای برنامه های مبتنی بر مفاهیم الهی، قرآنی و انسانی در قالب های هنری و جذاب فرهنگی باعث رشد و تعالی جوانان بر اساس این آموزه ها باشند.

گفتنی است، در پایان این نشست هر یک از مربیان گروه های سرود به ارایه نکته نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی مجلس خبرگزاری شبستان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر اصفهان آسیب های اجتماعی صالحی مراجع و علماء مربیان سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه گفت: دومین جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان مدارس فیروزه با عنوان فرزندان حاج قاسم در همه مقاطع تحصیلی برای دومین سال پیاپی با حضور ۴۲ گروه سرود و ۱۱ گروه نمایش تئاتر صحنه‌ای در سالن همایش‌های آموزش و پرورش با همکاری کانون فرهنگی و تربیتی امام خمینی (ره) فیروزه برگزار شد.
علی ابوالفضلی افزود: در این جشنواره فرهنگی و هنری که به مدت ۶ روز به طول انجامید ۶۰۰ دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی گفت: از جمع ۱۲ گروه برتر سرود و تئاتر دانش آموزی شهرستان فیروزه در همه مقاطع تحصیلی، ۴ اثر با نظر هیات داوران به عنوان گروه‌های برگزیده به مسابقات جشنواره فرهنگی و هنری امید فردا در سطح استان خراسان رضوی ارسال می‌شود. 
ابوالفضلی یادآور شد: حضور بیش از ۵۰ گروه دانش آموزی در این جشنواره نشان دهنده استعداد دانش آموزان این شهرستان است.

 

 

دیگر خبرها

  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی