Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملکی گفت: پلیس تلاش کرده تا با بهره‌مندی از روش‌های جدید در مسیرهایی مانند کویر یا ... که امکان تردد خودرو وجود ندارد ایفای نقش کند و در همین زمینه اولین درزین با محوریت پلیس وارد حمل و نقل ریلی شد.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، ملکی رئیس پلیس راه‌آهن کشور در مراسم افتتاح اولین درزین از پلیس راه‌آهن گفت: راه‌آهن یکی از بزرگترین خدمات دهندگان به مردم در بنادر، مراکز تجاری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در حوزه مسافربری درون شهری، برون‌شهری و حومه‌ای است که امنیت آن به بهترین شکل و روش‌های مختلفی ایجاد می‌شود.

وی افزود:‌به سبب گستردگی شبکه راه‌آهن امنیت آن به شرایط ویژه‌ای نیاز دارد. قرار گرفتن در شرایط جغرافیایی متفاوت و عبور از نزدیک به 83 شهر در کشور حساسیت امنیت در راه‌آهن را دوچندان کرده است.

رئیس پلیس راه‌آهن کشور بیان کرد: پلیس تلاش کرده با بهره‌مندی از روش‌های جدید به گونه‌ای در مسیرهایی مانند کویر یا ... که امکان تردد به جز صنعت ریلی در آن وجود ندارد ایفای نقش کند. تلاش شده است تا یک دستگاه درزین در اختیار پلیس قرار گیرد و ما با تجهیز آن به آرم و علائم پلیس بتوانیم امنیت را ایجاد کنیم.امیدواریم با مجموع اقداماتی که پلیس برای امنیت به کار برده است بتوانیم اقداماتی را درحوزه امنیت ریلی انجام دهیم.

وی در ادامه بیان کرد: به طور مثال در محورهای لرستان-زاگرس و همچنین اصفهان به کرمان که امکان بهره‌برداری از سایر وسایل نقلیه وجود نداشته است قدم برداریم. هر اقدامی که بخواهد برای تامین امنیت مردم انجام شود وظایف ما را سنگین‌تر خواهد کرد.

رئیس پلیس راه‌آهن کشور در پایان گفت: ما به ارائه خدمت توسط هلیکوپتر نیز فکر کرده‌ایم و نیاز است حمل و نقل هوایی برای ارائه خدمت اختصاص یابد. حراست و پلیس راه‌آهن عواملی هستند که با وجود آنها مردم با خیال راحت از قطار استفاده می‌کنند هر چند ما به وضعیت کنونی قانع نیستیم ولی امیدواریم قدمی در جهت خدمت به نظام جمهوری اسلامی برداریم و برای آخرت خود توشه‌ای داشته باشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: راه آهن رئیس پلیس راه آهن ملکی 0

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام مرمت و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در ورزقان

 عزتی با اشاره به اهمیت آب و روش‌های صرفه جویی در آب کشاورزی گفت: با مرمت و لایروبی دو رشته قنات به طول ۴۵۰ متر در روستا‌های صیفار و کلو  ورزقان موجب افزایش دبی آب خروجی از این قنات شده است.

وی افزود: هزینه مرمت و لایروبی این قنات مبلغ ۷۰۲ میلیون تومان است که از محل اعتبارات استانی تامین شد.

مدیر جهادکشاورزی ورزقان افزود: اراضی پایاب این قنات ۴۰ هکتار می‌باشد که با اتمام پروژه از آب مطمئن برخوردار می‌شوند و بهره وری استفاده از آب کشاورزی افزایش می‌یابد.

وی افزود: مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ورزقان براساس سیاست افزایش بهره وری استفاده از آب کشاورزی تلاش دارد با تامین منابع مالی پروژه‌های آبیاری باعث توسعه آبیاری‌های نوین در این شهرستان شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • انبار‌های هلال‌ احمر نیاز به تقویت جدی دارند/ وزارت کشور منابع مالی را تامین کند
  • آرامگاه «حمید سبزواری» به بهره برداری می‌رسد
  • توصیه رئیس پلیس پایتخت به ماموران در طرح نور
  • کشف بیش از ۵ تن قند احتکاری در زاهدان
  • چرا بدن درد می‌گیریم؟
  • ضعف فرانسه در تامین امنیت هوایی المپیک پاریس
  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • اتمام مرمت و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در ورزقان
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد