Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ مسابقات لیگ برتر پهلوانی و زورخانه ای باشگاه های کشور از روز جمعه پنجم بهمن ماه آغاز می شود.

تیم عمران پویش کردستان نماینده استان حاضر در این مسابقات است که به مصاف حریفان خود می رود.

این مسابقات در دو گروه برگزار شده که عمران پویش کردستان با تیم های مرزبانی ناجا و علمی کاربردی تهران در گروه اول رقابت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه دوم نیز تیم های نارین میبد یزد، هیات پهلوانی استان البرز ، شهرداری اردبیل و هیات پهلوانی استان فارس با هم به رقابت می پردازند.

نماینده استان در این رقابت ها در هفته اول به استان خراسان شمالی رفته و با تیم مرزبانی ناجا دیدار می کند.

این رقابت ها به صورت رفت و برگشت برگزار شده و در پایان دو تیم از هر گروه به مرحله نیمه نهایی به منظور تعیین قهرمان این دوره از رقابت ها صعود می کنند.

گفتنی است، در تیم عمران پویش کردستان سوران الله مرادی، مبین زیبالقا، هومن کرباسی، هومن میرزایی، هیمن میرزایی، فردین امانی، پژمان سکونتی، سالار رنگ آمیز، امیرحسین کاردان مقدم، رضا جعفری، محسن گلستانی، مبین نوروزی، محمدرضا درقدمی، ابوالفضل لرستانی، عباس حسینی، محمد حاجی بابایی، حسن ناصری، علی شمس، امین شهریاری حضور دارند که به مربیگری مرتضی هاشمی و حمیدرضا کردی به مصاف حریفان خود می روند.

همچنین در هفته اول این مسابقات سالار رنگ آمیز در بخش های سنگ و کشتی 100+ ، امین شهریاری بخش میل سنگین، محمد حاج بابایی کباده، محمدرضا درقدمی چرخ تیز و کشتی 60 کیلوگرم، محسن گلستانی میل بازی، هومن کرباسی چرخ چمنی، رضا جعفری کشتی ۷۰ کیلوگرم، سوران الله مرادی در بخش کشتی ۹۰ کیلوگرم و مبین نوروزی به عنوان مرشد برای تیم کردستان به میدان می روند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان لیگ زورخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در هفدهمین روز ماه شوال سال پنجم هجرت در جنگ خندق، اسوه جوانمردی و شجاعت، حضرت علی علیه السلام، نماد شرک و بت پرستی، عمر بن عبدود را به خاک مذلت نشاند و رضایت پرودگار را بر هوای نفس ارجح دانست.
 امام علی علیه السلام همواره مظهر بزرگی و جوانمردی بوده، هست و خواهد بود و نام مبارکش همیشه بر زبان پهلوانان جاری است.
پهلوانان گود معرفت در کنار پرورش جسم و تن، روح را نیز از ناملایمات و صفات رذیله می‌زدایند.
رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان گفت: هر سال در روز هفدهم شوال زورخانه‌های استان مرکزی با برگزاری مراسم جشن و نوای گرم مرشد، فرصتی است برای ذکر مبارک «یا علی» تا با ترویج فرهنگ این ورزش کهن، بر تقدم پهلوانی بر قهرمانی تأکید شود.
فرهنگ پهلوانی همواره در بین ورزشکاران زورخانه‌ای ترویج می‌شود و پیشکسوتان این ورزش کهن آداب آن را به نوجوانان می‌آموزند و این راه همچنان ادامه دارد.
استان‌کهگیلویه وبویراحمد داری ۵ زورخانه فعال بابیش ۵۰۰ ورزشکار در رشته ورزش پهلوانی وزورخانه‌ای است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • ۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند
  • فیلم| اینجا تمرین پهلوانی می‌کنند
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار کردستانی در کنکور سراسری