Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@06:11:13 GMT

فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در ایلام اکران می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۲۰۹۵

فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در ایلام اکران می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در ایلام اکران می‌شود. ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، عمران خودآموز صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با ایام الله دهه فجر فیلم‌های هفتمین جشنواره فیلم فجر نیز در ایلام اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمدید مهلت پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجرداوران بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر مشخص شدندمنصور ضابطیان افتتاحیه جشنواره فیلم فجر را اجرا می‌کند"فیلمشناخت" جشنواره فیلم فجر منتشر شد+فایل

وی با بیان فیلم‌های جشنواره همزمان با سراسر کشور در ایلام نیز اکران می‌شود افزود: 14 فیلم سینمایی شرکت کننده در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نیز در ایلام به نمایش درمی‌آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به زمان آغاز اکران این فیلم‌ها نیز گفت: اکران فیلم‌ها از 12 بهمن‌ماه در ایلام آغاز می‌شود.

خودآموزبا بیان اینکه فیلم‌های هفتمین جشنواره فیلم فجر در سینمای فرهنگ ایلام و 10 شهرستان تابعه اکران می‌شود افزود: فیلم‌ها از 12 بهمن ماه به روی پرده سینمای ایلام رفته و تا 18 بهمن ماه اکران ادامه دارد.

وی با اشاره به اکران فیلم‌های ویژه کودکان و نوجوان در این جشنواره گفت: پنج فیلم کودک و نوجوان نیز در سینماهای ایلام اکران می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام افزود: اکران فیلم‌های ویژه کودکان و نوجوانان نیز از 13 بهمن‌ماه آغاز و تا 17 بهمن ادامه دارد.

خودآموز گفت: فیلم‌های ویژه کودک و نوجوان در نوبت صبح در سینمای «فرهنگ» ایلام نمایش داده می‌شود.

به گزارش تسنیم فیلم‌های هفتمین جشنواره فیلم فجر درسانس‌های 16، 18 و 30 دقیقه و 20 و 30 دقیقه به نمایش درمی‌آید.

انتهای پیام/

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۲۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه‌ها برای احیای سنت‌های محلی گام بردارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جشنواره «آیین سرزمین من» ویژه مدارس شهر کرمان به‌صورت متمرکز در دانشگاه آزاد اسلامی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

این جشنواره در دو بخش نمایشگاه آداب و رسوم لباس و غذا‌های محلی مدارس سما و بخش تقدیر از خانواده شهدای دانش‌آموز مراسم گلزار شهدای کرمان و تجلیل از دانش‌آموزان برتر مدارس سما کرمان برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در آیین افتتاح نمایشگاه فرهنگ بومی با اشاره به جایگاه والای فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی اظهار کرد: ایران از جمله کشور‌هایی است که سرشار از خُرده‌فرهنگ‌ها و آداب و رسوم و سنت‌های محلی است و بسیاری از این مسائل روز به روز در حال کمرنگ شدن و حتی به کلی فراموش شدن هستند و دانشگاه‌ها می‌توانند برای احیای آنها گام بردارند.

علیرضا منظری توکلی، معماری، هنر، ادبیات، ورزش‌ها، بازی‌ها و خوراک و پوشاک را از خصوصیات هر منطقه برشمرد و توضیح داد: با وجود پیشرفت‌های شگرفی که در زمینه ارتباطات ایجاد شده و از طریق رسانه‌های داخلی و خارجی بین ملت‌ها تبادل فرهنگی و عقاید صورت می‌گیرد، زنده نگه داشتن سنت‌های کهن ایرانی یکی از الزامات مهم فعالان فرهنگی ماست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره برای تقدیر و بزرگداشت شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان تشریح کرد: زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، مسئولیتی همگانی است و جامعه فرهیخته و دانشگاهی در این مسیر وظیفه بزرگ‌تری برعهده دارند تا مظلومیت و حقانیت این عزیزان را به نسل‌های بعدی بنمایانند.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان هم بر ضرورت برگزاری محافلی از این دست را برای تبیین بیشتر و شناساندن فرهنگ اصیل و برخاسته از عدالت ملت غیور ایران به‌خصوص مردمان دیار کریمان ضروری دانست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • دانشگاه‌ها برای احیای سنت‌های محلی گام بردارند
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود