Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:25:27 GMT

انتخابات هیئت کشتی کردستان ۱۶ بهمن برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۲۰۹۷

انتخابات هیئت کشتی کردستان ۱۶ بهمن برگزار می‌شود

انتخابات هیئت کشتی استان کرستان روز سه‌شنبه ۱۶ بهمن به انجام خواهد رسید. ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، درحالیکه اداره چندین هیئت کشتی استان‌های کشور با سرپرست یکی از دلائل عدم برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کشتی عنوان شده، تکلیف یکی دیگر از هیئت‌هایی که در این مدت رئیس نداشته‌اند روز 16 بهمن ماه مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایه میرصادقی معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در این رابطه به خبرگزاری تسنیم گفت: با هماهنگی اداره کل ورزش استان و همچنین فدراسیون کشتی،‌ قرار است انتخابات هیئت کشتی کردستان روز 16 بهمن به انجام رسد. از بین 9 کاندیدای ثبت‌نام شده، تاکنون صلاحیت سه نفر احراز شده‌ و در مورد سایر نفرات نیز طی چند روز آینده تصمیم‌گیری خواهد شد.

جمشید خیرآبادی مربی تیم ملی فرنگی در المپیک 2012 لندن و سرمربی تیم ملی آذربایجان در المپیک 2016 ریو یکی از اصلی‌ترین نامزدهای این انتخابات است.
با برگزاری انتخابات هیئت‌های استان‌ها، حالا همه در انتظار تعیین تکلیف مجلس شورای اسلامی در مورد وضعیت هیئت‌های ورزشی بازنشسته هستند.

امید نوروزی: فدراسیون کشتی به هیئت‌ها زنگ می‌زند و تهدید می‌کند

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون کشتی کشتی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون کشتی کشتی ایران فدراسیون کشتی کشتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۲۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد:پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها جهت اعمال رویه‌های قانونی متقن، به زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود:بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه‌های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه‌ای وهمچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود