Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-09@02:06:37 GMT

ماجرای بازیکن محروم عربستان در جام ملت‌ها چه بود؟

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۲۳۶۳

در حالی که گفته می‌شود عربستان از یک بازیکن غیرقانونی در جام ملت‌های آسیا استفاده کرده است، مسئولان عربستانی این ادعا را رد کردند. آفتاب‌‌نیوز : به نقل از اهداف، عربستان بعد از حذف از جام ملت‌های آسیا، اکنون با یک مشکل بزرگ روبه‌رو شده است و آن هم رسوایی بازی دادن به حمدان شمرانی است. حمدان الشمرانی بازیکن ملی پوش تیم ملی عربستان در مسابقات زیر ۲۳ سال‌های آسیا که در کشور چین برگزار می‌شد به خاطر گرفتن کارت قرمز در آخرین دیدار آن تورنمنت طبق قانون کنفدارسیون نمی‌توانست در فهرست دیدار اول عربستان در جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این حال او در بازی برابر کره شمالی ۹۰ دقیقه برای تیمش به میدان رفت و مسوولان عربستانی فکر می‌کردند که این محرومیت شامل رقابت‌های بزرگسالان نمی‌شود. 
به این ترتیب تیم ملی عربستان به دلیل تخلف در بازی دادن به این بازیکن، به احتمال زیاد رقابت‌های دوره بعد جام ملت ها را با سه امتیاز منفی شروع خواهد کرد. هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیمی درباره محرومیت عربستانی‌ها نگرفته است.ایسنا 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بازیکن عربستان جام ملتها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره رئال مادرید به باشگاه النصر اضافه می‌شود

کاپیتان سابق رئال مادرید جدیدترین عضو کادر مدیریتی باشگاه عربستانی خواهد بود.

طرفداری | فرناندو هیرو مدیر ورزشی جدید النصر عربستان خواهد بود.

به گزارش متئو مورتو از رلوو، باشگاه النصر عربستان با فرناندو هیرو به توافق نهایی رسیده تا اسطوره 56 ساله رئال مادرید به عنوان مدیر ورزشی جدید باشگاه عربستانی منصوب شود. هیرو، مدیر ورزشی سابق چیواس گوادالاراخای مکزیک، هفته گذشته به ریاض سفر کرد تا قرارداد خود را با النصر، امضاء کند. النصر پس از خرید بازیکنان گران‌قیمت، قصد دارد چند چهره سرشناس نیز به کادر مدیریتی خود اضافه کند. 

فرناندو در سمت مدیر ورزشی در باشگاه‌های مالاگا و چیواس مکزیک و هم‌چنین تیم ملی اسپانیا سابقه کار دارد. هیرو پس از قطع همکاری اسپانیا با خولن لوپتگی در آستانه جام جهانی 2018، برای مدت کوتاهی روی نیمکت ماتادورها نیز نشست.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • ۴ بازیکن هوادار محروم از بازی پرسپولیس
  • ماجرای «میدان گازی آرش» در آستانه پیچیدگی؛ چه باید بکنیم؟
  • اسطوره رئال مادرید به باشگاه النصر اضافه می‌شود
  • هدیه جالب عربستان به زائران حج امسال
  • پرونده حرکت جنجالی مانچینی بسته شد
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • شاهکار نوشاد عالمیان در عربستان
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا