Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه که عصر سه شنبه از هفته هفدهم این رقابت ها برگزار شد ، تیم فوتبال شهرداری فومن با نتیجه یک بر صفر برابر تیم فوتبال مس شهر بابک به برتری دست یافت.
در جریان این دیدار که به میزبانی تیم شهرداری فومن برگزار شد ، این تیم از فرصت میزبانی خود سود برد و در نهایت با به ثمر رساندن یک گل و کسب هر سه امتیاز این بازی ، توانست دوباره در جدول رده بندی صعود داشته باشد و خود را از تیم های میانه جدول نیز جدا و به تیم های صدر جدولی نزدیکتر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نیمه اول این مسابقه گرچه تیم شهردای فومن برتری محسوسی نسبت به حریفش داشت اما در نهایت نتوانست گلی به ثمر برساند تا این نیمه با تساوی بدون گل خاتمه یابد اما در نیمه دوم تیم شهرداری فومن با حمایت طرفدارانش بر بازی تسلط یافت و حملات متعددی را نیز انجام داد که سرانجام میلاد بختیاری بازیکن این تیم موفق شد در دقیقه 88 تنها گل این بازی را به سود تیم شهرداری فومن به ثمر برساند.
تیم فوتبال شهرداری فومن با کسب این پیروزی خانگی و کسب هر سه امتیاز این دیدار، در مکان چهارم جدول رده بندی گروه دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور قرار گرفت.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، 28 تیم در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول هر گروه و برنده تیم های دوم به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کنند.
استان گیلان سه نماینده در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور دارد که تیم های فوتبال چوکا تالش و داماش گیلان در گروه اول و تیم شهرداری فومن در گروه دوم این دوره از رقابت ها حضور دارند.
7285 / 2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بازی باشگاه های کشور داماش گیلان شهرداری فوتبال جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۲۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مراسم قرعه‌کشی هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا عصر امروز ساعت ۱۶ به وقت محلی در شهر امان پایتخت کشور اردن محل برگزاری این رقابت‌ها برگزار شد و بر اساس آن تیم پسران جوان ایران در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد.   ۱۳ تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در ۳ گروه ۳ تیمی و یک گروه ۴ تیمی قرعه‌کشی شدند.   قرعه‌کشی کامل این مسابقات به این شرح است: گروه A: بحرین - عربستان - هنگ کنگ گروه B: کویت - ایران- چین گروه C: اردن- هند - عمان گروه D: ژاپن - کره‌جنوبی- چین تایپه- قطر   هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ قرار است ۲۶ تیر تا ۶ مرداد سال جاری در اردن برگزار شود.   لازم به ذکر است که ابتدا قرار بود رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی عربستان سعودی برگزار شود که پس از انصراف این کشور با تصمیم کنفدراسیون آسیا میزبانی این دوره از رقابت ها، به کشور اردن سپرده شد.   تیم هندبال جوانان کشورمان با هدایت شریف مومن مصری در حال آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در این دوره از رقابت‌هاست.

دیگر خبرها

  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند