Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع کناری سیتیزن ها اخیرا از مصدومیت بازگشته و در تمرینات تیمش شرکت کرده است.

طرفداری- پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی می داند که نیکولاس اوتامندی از نیمکت نشینی ناراضی بوده ولی راهکاری در این خصوص ندارد.

به نقل از FFT، گواردیولا در این خصوص گفت:

واضح است او از نیمکت نشینی ناراضی است. جوابی برای این مسئله ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی او بازی می کند، خوشحال است و وقتی بازی نمی کند راضی نیست. البته این فقط در مورد اوتامندی نیست و همه بازیکنان این گونه هستند. نمی دانم چه کاری می توانم انجام دهم ولی با تیم و خودم باید صادق باشم. هر زمان که به نیکولاس احتیاج داشته باشیم، می توانیم روی او حساب کنیم زیرا بازیکنی بسیار حرفه ای بوده و همیشه آماده است و از این بابت خوشحالم. درک می کنم او می خواهد بیشتر بازی کند و چیز بیشتری در این خصوص نیست که بگویم.

بنجامین مندی، مدافع کناری سیتیزن ها پس از مدت ها دوری از میادین به تمرینات تیم برگشته است. سرمربی اسپانیایی در ادامه صحبت هایش در خصوص وی گفت:

بسیار خوشحالم که بنجامین مجددا به جمع ما اضافه شده است. واقعا ناراحت بودم که نمی توانستیم از او به دلیل مصدومیت ها استفاده کنیم ولی خوب این چیزها در فوتبال رخ می دهند. او به خوبی تمرین می کند و روحیه بالایی دارد و شما نمی توانید تصور کنید که مردم تا چه حد او را دوست دارند. امیدوارم بتوانم از او بیشتر استفاده کنم.

وی در مورد اینکه مندی فعالیت زیادی در شبکه های اجتماعی دارد، افزود:

از این بابت ناراحت نیستم. من اینجا نیستم که ذهنیت او را تغییر دهم. این سبک زندگی اوست و وقتی او را خریدیم، از این بابت اطلاع داشتیم. ما سعی کردیم او را متقاعد کنیم (که روی کارش تمرکز کند) ولی من پدر او نیستم. به او گفتم روی کارت تمرکز کن و این چیزی است که باید انجام دهی. تو جوان هستی و می توانی به یکی از بهترین مدافعان کناری دنیا تبدیل شوی ولی این به خودت بستگی دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۲۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه"، در سومین دیدار از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال ایتالیا موسوم به سوپرلیگا تیم پروجا توانست با نتیجه سه بر یک مقابل مونزا به برتری برسد تا حالا تنها یک برد دیگر تا قهرمانی در لیگ ایتالیا فاصله داشته باشد.

در این مسابقه شاگردان آنجلو لورنزتی که چندی پیش گزینه اصلی هدایت تیم ملی ایران نیز محسوب می‌شد ست های اول، دوم و چهارم  بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 15، 25 بر 18 و 25 بر 19 پیروز شدند و مونزا نیز ست سوم را با نتیجه 26 بر 24 پیروز شد، تا پروجا سری فینال را دو بر یک به سود خود کنند.

در این دیدار ستاره پروجا واسیم بن تارا تونسی بود که بیست امتیاز به دست آورد و اوله پلوتینتسکی اوکراینی نیز چهارده امتیاز کسب کرد. در تیم مونزا نیز اریک لوپکی و ران تاکاهشی به ترتیب هفده و چهارده امتیاز به دست آوردند.

پروجا اگر در بازی چهارم برابر مونزا به برتری برسد پس از چندین فصل عنوان قهرمانی سوپرلیگا را از آن خود خواهد کرد، در غیر این صورت کار به بازی سرنوشت ساز پنجم کشیده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا