Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه ایالات متحده بر این باور است که هنوز کارهای زیادی برای دستیابی به خلع سلاح هسته‌ای کره شمالی باقی مانده است. ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ بین الملل آسیا-اقیانوسیه آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا روز سه شنبه در اظهاراتی در اجلاس اقتصاد جهانی در شهر داووس سوئیس از طریق ارتباط ماهواره‌ای، گفت: هنوز کارهای زیادی باقی مانده است تا انجام شود تا بتوانیم به خلع سلاح هسته ای کره شمالی دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که روند مذاکرات با کره شمالی تا پایان ماه فوریه به پیشرفت های بیشتری دست پیدا کند.

تاکید کره شمالی بر مقابله با دخالتهای خارجی در روابط دو کرهمذاکرات جاسوسی مخفیانه آمریکا و کره شمالی در 10 سال گذشته

 

رهبران آمریکا و کره شمالی قرار است ماه فوریه برای دومین بار با یکدیگر دیدار کنند. دیدار قبلی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و رهبر کره شمالی در ژوئن سال گذشته در سنگاپور برگزار شده است.

وزیر خارجه آمریکا اظهار داشت: بر این باورم که تا پایان فوریه به پیشرفت های بیشتری در مسیر خود با کره شمالی دست خواهیم یافت. هنوز کارهای زیادی باقی مانده است که باید انجام دهیم ولی تاکنون اتفاقات خوبی افتاده است.

اشاره پامپئو به توقف آزمایش های هسته ای و موشکی کره شمالی از سال 2017 میلادی است.

کاخ سفید هفته گذشته اعلام کرد که ترامپ قصد دارد اواخر فوریه با کیم جونگ اون دیدار و گفتگو کند ولی ایالات متحده همچنان تحریم های اقتصادی علیه پیونگ یانگ را حفظ خواهد کرد.

علی رغم اظهارات پامپئو، هیچ نشانمه ای از کاهش اختلافات بین آمریکا و کره شمالی وجود ندارد. واشنگتن خواستار متوقف شدن کامل برنامه های هسته ای و موشکی کره شمالی شده است و در مقابل پیونگ یانگ نیز خواستار آن شده است که آمریکا همه تحریم های اعمال شده علیه این کشور را لغو کند.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,87,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "کره شمالی"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار کره شمالی اخبار کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۲۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمالوندی: ما به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیستیم

بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران در میانه ادعای فزاینده غربی‌ها مبنی بر ساخت سلاح هسته‌ای توسط جمهوری اسلامی تاکید کرد که تهران به دنبال انجام چنین کاری نیست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کمالوندی امروز سه‌شنبه در گفتگو با ریانووستی گفت: ایران و روسیه همکاری‌های گسترده‌ای دارند اما برخی از کشورهای غربی و همچنین اسرائیل علاقه مند به روابط نزدیک تهران و مسکو نیستند.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی به طور کلی مخالف صنعت هسته ای ایران است.

وی در ادامه درحالیکه غربی‌ها مدعی تلاش تهران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای است، ابراز داشت: ایران بارها مواضع خود را اعلام کرده است؛ کشور ما به دنبال ساخت سلاح هسته ای نیست

کمالوندی همچنین بیان کرد: اسرائیل به دنبال تخریب روابط ایران با دیگر کشورها است؛ این هدف اصلی آنها است.

رافائل گروسی وارد تهران شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مناظره آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها درباره بمب اتم ایرانی
  • کمالوندی: ما به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیستیم
  • کوین اونز: 9 ماه از قراردادم باقی مانده و از آینده مطمئن نیستم/ اخبار WWE
  • برنامه و پیش‌بینی: نبرد سقوط لیگ با حضور چهار تیم
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • ترکیه: حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت
  • ترکیه : حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت
  • ترکیه: حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت/ اگر کشور مستقل فلسطین برپا نشود، ممکن است جنگ ها و فجایع دیگری در غزه تکرار شود
  • خرید تضمینی گندم به ۸۵۵ هزارتن رسید