Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@04:29:20 GMT

سرخپوشان در انتظار زوج استوکس

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۲۷۱۱

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی تبریز که در نقل و انتقالات پیش فصل فعال‌ترین تیم نقل و انتقالات بود و با جدایی تعداد زیادی از بازیکنانش و همچنین جذب تعداد زیادی بازیکن جدید به کلی برای فصل جدید تغییر چهره داد، در نقل و انتقالات نیم فصل علیرغم چند اقدام خوب همچنان کار نیمه تمامی در خط حمله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتورسازان در نیم فصل نخست با زوج اروین - استوکس خط حمله‌ای زهردار تشکیل داده بودند در مقطعی از فصل به دلیل خروج این دو بازیکن از کشور برای مرخصی و عدم بازگشت به تمرینات با مشکل در خط حمله مواجه شدند و این وضعیت تا پایان نیم فصل ادامه داشت.

بعد از مکاتباتی که باشگاه با استوکس داشت توانست این بازیکن را به تبریز برگرداند ولی این موضوع در مورد اروین تا کنون جواب نداده و خبری از بازگشت وی به تمرینات نیست.

مسئولان باشگاه در زمانی که مشغول مذاکره با اروین بودند به صورت موازی با چند گزینه دیگر برای خط حمله صحبت کردند که یکی از آنها رضا قوچان نژاد بود و حتی اخباری در مورد توافق وی با زنوزی در ترکیه منتشر شد که البته تا امروز در مورد این بازیکن هم اتفاق جدیدی نیفتاده است.

با نزدیک شدن به پایان نقل و انتقالات نیم فصل این نگرانی برای هواداران تراکتور ایجاد شده که استوکس در خط حمله تنها بماند و در طول مسابقات فشرده نیم فصل دوم دچار مشکل شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز لیگ برتر فوتبال آنتونی استوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر که با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

در پایان این دیدار، امید حامدی فر بازیکن تیم فوتبال استقلال به سمت مهرداد رضایی بازیکن مصدوم ذوب آهن حمله ور شد و او را زمین زد.

حامدی فر پس از این بازی گفت: از هواداران تیم که در هر شرایطی از ما حمایت می‌کنند تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در ادامه راه هم موفق عمل کنیم.

او در خصوص رفتاری که در خصوص بازیکن ذوب آهن داشت گفت: فوتبال چنین اتفاقاتی دارد. او در دیدار رفت توهین زشتی نسبت به من انجام داد. فوتبال این اتفاقات را دارد و طبیعی است. مطمئناً تیمی که برنده شده است چنین رفتاری نشان نمی‌دهد و من چیزهایی شنیدم که چنین رفتاری را انجام دادم.

کد خبر 6098831

دیگر خبرها

  • بارسلونا فقط به یک بازیکن در خط حمله‌ خود اعتماد دارد
  • واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • حمله عجیب بازیکن جنجالی استقلال به بازیکن مصدوم ذوب آهن!
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • آمریکا: خسارت حمله به رفح فراتر از حد انتظار است/ سازمان جهانی بهداشت: حمام خون به راه می‌افتد
  • بلینکن: حمله به رفح خسارتی فراتر از انتظار به همراه دارد