Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@02:42:51 GMT

دست رد یونایتد به سینه آرسنال: بیلی را نمی‌دهیم

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۲۷۲۲

دست رد یونایتد به سینه آرسنال: بیلی را نمی‌دهیم

منچستر یونایتد، پیشنهاد آرسنال برای به خدمت گرفتن اریک بیلی را رد کرده است. دیلی‌میل می‌گوید اونای امری امیدوار بوده بتواند بیلی را به صورت قرضی تا پایان فصل در اختیار بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیلی‌میل اعلام کرد آرسنال از باشگاه منچستریونایتد پرسیده بوده که آیا می‌تواند اریک بیلی، مدافع این تیم را به صورت قرضی به خدمت بگیرد یا نه، ولی پاسخ یونایتد به این درخواست آرسنال منفی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه می‌گوید اونای امری، سرمربی آرسنال امیدوار بوده بتواند بیلی را تا پایان فصل جاری به عنوان یار قرضی در تیمش داشته باشد. به این ترتیب بیلی که تا سال 2020 با یونایتد قرارداد دارد در اولدترافورد ماندگار خواهد شد.

 

 

دیلی‌میل می‌گوید موضع منچستریونایتد در مخالفت با درخواست آرسنال قابل درک است چون این تیم نمی‌خواهد یکی از مدافعین موثر خود را در این برهه از فصل از دست بدهد و از طرف دیگر قصد ندارد به یکی از رقبای خود کمک کرده باشد.

 

بیلی در تابستان 2016 توسط ژوزه مورینیو با قراردادی به ارزش 30 میلیون پوند به یونایتد منتقل شده بود. در حال حاضر 18 ماه از قرارداد او باقی مانده و اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت یونایتد، در چند بازی گذشته از او کمتر به عنوان بازیکن فیکس استفاده کرده و به نظر نمی‌رسد بیلی یکی از گزینه‌های اصلی او برای خط دفاع تیمش باشد.

 

 

بیلی در هفت بازی‌ای که سولسشر سکان هدایت یونایتد را به عهده داشته تنها در یک بازی از ابتدا به میدان رفته. یونایتد بر اساس مفاد قرارداد بیلی، می‌تواند قرارداد این مدافع ساحل‌عاجی را تمدید کند ولی مدیران باشگاه قصد دارند برای تصمیم‌گیری در این مورد تا زمان روی کار آمدن سرمربی دائم تیم صبر کنند.  

 

 

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۲۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان که حالا در بین چهار کاندیدای سقوط به لیگ دسته اول کشور قرار گرفته و البته از میان فولاد، نساجی، استقلال خوزستان و صنعت نفت قرار است دو تیم سقوط کنند که شرایط جدولی و نتایج به گونه‌ای است که خوزستانی‌ها وضعیت بغرنجی داشته باشند. مردم این استان این خطر را پذیرفتند که احتمال دارد که حداقل یکی از دو تیم ناکام در این فصل، خوزستانی باشد و از طرفی هواداران فولاد خوزستان از حالا نگران فصل بعد هستند.
عبدالله ویسی این روزها به عنوان سرمربی فولاد مشغول فعالیت است و بهرام رضاییان مدیرعامل این باشگاه خوزستانی، در گفت‌وگو با خبرنگاران نسبت به وضعیت قراردادی این سرمربی شرح وضعیت داد: ما با آقای ویسی هستیم و قرارداد یک فصل و نیم است. به شرط حیات تلاش می‌کنیم تا با یک هم افزایی خوب جلو برویم. انسان‌ها باید از اتفاقاتی که پیش می‌آید درس بگیرند چون این تجربه است. اتفاقاتی که برای فولاد افتاده در شأن تیم ما نبوده و برگشت به عقب هیچ کمکی به ما نمی‌کند. ما باید این ۶ بازی باقی‌مانده را در کنار هواداران و مردم غیور خوزستان باشیم که نه تنها فولاد بلکه هر سه تیم نجات پیدا کنند!

وی افزود: قطعا قرارداد ما یک فصل و نیم اعتبار دارد و تلاش داریم برای فصل بعد جایگاهی در شأن فولاد کسب کنیم.

او درباره تغییرات احتمالی با توجه به وضعیت سخت فولاد توضیح داد: دلایل زیادی فولاد را به این روز انداخته. کارشناسان و مردم قطعا بهتر از من اطلاع دارید. الان ما دنبال راهکار و برون رفت از این شرایط هستیم تا بتوانیم در این ۶ بازی، امتیازات لازم را بگیریم و به حول قوه الهی و حمایت هواداران و تلاش بازیکنان، امتیازات لازم را بگیریم. من دغدغه خاصی ندارم و به آقای ویسی و بازیکنان خوبمان اعتقاد دارم. بازیکنان باتجربه ما وضعیت را درک کردند و مدیریت باشگاه در ۲-۳ روز اخیر جلساتی برگزار کرده تا قطعا حمایت لازم را از تیم ایجاد کند.

بهرام رضاییان در پاسخ به خبرنگاری که برکناری ایگناسیو مارتینز و احمد آل نعمه را از تصمیمات احساسی او دانست، گفت: احساسی که بعید می‌دانم و من از تصمیمم در خصوص مارتینز دفاع می‌کنم. اگر برگردیم به آن روز، شما به آرشیو خبرگزاری خودتان برگردید نظر کارشناسان را هم بخوانید متوجه می‌شوید. در خصوص برکناری احمد آل نعمه هم ایشان تا پیش از انتخاب سرمربی در کنار باشگاه بودند و به ما کمک کردند که ما هم الان خدمتشان هستیم. این تصور نباید ایجاد شود که ما ۴ سرمربی عوض کردیم. ما با آقای مارتینز به توافق نرسیدیم و عرف است که آقای آل نعمه تا زمان انتخاب سرمربی بعدی، در کنار ما باشد که زحمات زیادی کشید.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • ان هتوی به آرسنال کمک کرد، چلسی در حد کاغذ خیس هم مقاوم نیست
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • پوچتینو: ثابت کنید اینجا اف‌سی کول پالمر نیست!‏
  • هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!