Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی عراق پس از حذف شدن از جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ گفت: ما در این بازی فشار زیادی را به قطر آوردیم ولی شانس با ما یار نبود.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، تیم ملی قطر شب گذشته در مرحله یکم هشتم نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات به مصاف تیم ملی عراق رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا به مرحله یک چهارم صعود کند و رقیب کره جنوبی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاتانچ، سرمربی عراق پس از این باخت گفت: به تیم ملی قطر تبریک می گویم. ما در این بازی فشار زیادی را به قطر آوردیم ولی شانس با ما یار نبود. ۳ مصدوم در این بازی داشتیم و این برای اولین بار بود که چنین اتفاقی در دوران مربیگری ام افتاده است. 

وی افزود: از بازیکنان به خاطر بازی خوبیشان و تلاششان تقدیر و تشکر می‌کنم. ما در این بازی فشار زیاد آوردیم ولی نتوانستیم گل بزنیم و یک موقعیت گل خوردیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جام ملت های آسیا عراق قطر کاتانچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۲۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به رفح کارت بازی اسرائیل برای آزادی اسرااست/مقاومت آماده است

به گزارش خبرگزاری مهر، در شرایطی که رسانه‌های عبری زبان مدعی‌اند که در صورت آزادسازی اسرای صهیونیستی از سوی حماس در نوار غزه، سران تل آویو آماده بازنگری در حمله زمینی به شهر رفح هستند، مقامات حماس با رد ادعاهای اشغالگران، پیشنهاد صهیونیست‌ها را عاری از واقعیت و «نمایشی» خواندند و آن را کارت بازی اشغالگران در فشار علیه گروه‌های مقاومت توصیف کردند.

شبکه خبری المیادین شامگاه جمعه گزارش داد که غازی حمد، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تأکید کرد که صهیونیست‌ها، هیچ راهی جز مذاکره پیش روی خود ندارند و هر گونه عملیات در «رفح» هیچ سودی برای آنان به همراه نخواهد داشت.

عضو حماس با بیان اینکه استفاده از کارت رفح برای فشار به حماس، هیچ سودی نخواهد داشت و موضع این جنش را نیز تغییر نخواهد داد، خاطرنشان کرد: اسرائیل از ورود به رفح هیچ سودی نخواهد برد؛ زیرا یک بار دیگر مانند غزه، غرق خواهد شد.

این مقام حماس همچنین تأکید کرد که اگر اسرائیل تصمیم بگیرد وارد رفح شود، حماس، برای مقابله با این رژیم آمادگی بالایی دارد.

کد خبر 6089420

دیگر خبرها

  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • حمله به رفح کارت بازی اسرائیل برای آزادی اسرااست/مقاومت آماده است
  • افغانستان و قرقیزستان در شانس مجدد جام جهانی
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!
  • نویدکیا: یک تیم داغان را تحویل گرفتم!
  • انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است