Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@17:56:34 GMT

پنجمین جشنواره هنر مقاومت فردا افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۲۹۵۵

پنجمین جشنواره هنر مقاومت فردا افتتاح می‌شود

پنجمین جشنواره هنر مقاومت فردا پنجشنبه در سالن شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح می‌شود. ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، پنجمین جشنواره هنر مقاومت فردا پنجشنبه(4 بهمن) از ساعت 17 در سالن شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از جشنواره مجموعا 5091 اثر از 1425 هنرمند به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و پس از استان تهران که با 1059 اثر از 216 هنرمند در صدر فهرست مشارکت کنندگان قرار داشت، استان‌های خراسان رضوی با 483 اثر از 106 هنرمند و اصفهان با 383 اثر از 102 هنرمند در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

پنجمین جشنواره هنر مقاومت هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 10 بخش «پوستر»، «تبلیغات شهری»، «کارتون و کاریکاتور»، «تصویرسازی»، «طراحی صنعتی»، «پرچم و کتیبه»، «تایپوگرافی»، «گرافیک متحرک»، «نقاشی دیجیتال»، «عکس» و بخش ویژه «علمی ـ پژوهشی» توسط گروه هنرهای تجسمی روایت فتح؛ با دبیری مسعود نجابتی و دبیری اجرایی سیدمسعود شجاعی طباطبایی، از 4 تا 24 بهمن در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

دومین نشست خبری جشنواره هنر مقاومت برگزار شد/ نجابتی: به دنبال ارائه پاسخ بصری مناسب برای معضلات کشور بودیماسامی راه‌یافتگان به 3 بخش دیگر جشنواره هنر مقاومت اعلام شد

 

گفتنی است نمایشگاه آثار منتخب پنجمین جشنواره هنر مقاومت از 4 تا 24 بهمن در سالن شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دایر خواهد بود.

 مراسم اختتامیه نیز روز 24 بهمن با تقدیر از 40 برگزیده بخش‌های ده‌گانه جشنواره و تجلیل از 6 تن از مفاخر هنر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1527/P/S4,40/CT1 واژه های کاربردی مرتبط هنرهای تجسمی مرکز هنرهای تجسمی روایت فتح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هنرهای تجسمی هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی (گرامیداشت رحیم علی آبادی) ۶ و ۷ اردیبهشت در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار می‌شود.

در این رقابت‌ها تیم‌هایی از کشور‌های ارمنستان، قزاقستان، عراق، تیم ایران و منتخب اردبیل حضور دارند.

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • کودکان و نوجوانان کدام کشور رکورددار سوء مصرف الکل هستند؟
  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا