Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:30:18 GMT

دوربین تلویزیون ایران در کنفرانس امنیتی لهستان

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۳۲۰۶

دوربین تلویزیون ایران در کنفرانس امنیتی لهستان

جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «۳۶۰ درجه» به ماجرای برگزاری کنفرانس امنیت غرب آسیا در ورشو لهستان می‌پردازد. ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به‌گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، «این ننگ برای دولت لهستان پاک‌شدنی نیست»؛ این متن توییت محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در واکنش به برگزاری کنفرانس امنیتی ورشو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفرانس امنیتی غرب آسیا 24 بهمن در ورشو لهستان برگزار می‌شود.

اعتراض ایران به برگزاری این کنفرانس از هفته‌های گذشته شدت گرفته است. اعتراضی که موج عملیات توییتری مشترک سعودی‌ها و منافقین را به همراه داشت تا در کمتر از 4 ساعت، 25هزار محتوا در حمایت از کنفرانس منتشر کنند؛ محتواهایی که مثل همیشه از اکانت‌های دروغین و تازه تاسیس منتشر شد.

دیروز معاون وزیر خارجه لهستان به ایران آمد تا توضیحاتی درباره اهداف کشورش از این نشست ارائه کند. او به مقامات ایرانی اطمینان داد که کنفرانس امنیتی ورشو به هیچ وجه علیه ایران نخواهد بود. حرف‌های وزیر خارجه لهستان ساعاتی بعد از این نشست قابل توجه است، او از فعالیت‌های منطقه‌ای ایران ابراز نگرانی کرد و آن را غیر قابل تحمل دانست. هرچند نماینده آمریکا در سازمان ملل تاکید کرده که هدف کنفرانس ورشو بدنام کردن ایران نیست، با این حال روسیه نیز رسما عدم حضورش در نشست را اعلام کرده است. فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هم یکی دیگر از غایبان مهم کنفرانس خواهد بود.

لهستان، حذف‌شده رویدادهای فرهنگی ایراناطمینان خاطر لهستان به ایران در مورد کنفرانس ورشوموگرینی تأیید کرد در نشست ضدایرانی آمریکا در لهستان شرکت نمی‌کندمصاحبه| تحلیلگر ایرلندی: حضور در نشست ضدایرانی لهستان می‌تواند منافع اروپا را نابود کند

 

این قسمت  از برنامه «360 درجه» سابقه روابط سیاسی و تاریخی ایران و لهستان را مورد بررسی قرار می‌دهد و برگزاری نشست امنیتی ورشو را تحلیل می‌کند.

«360 درجه» مجموعه مستندهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با توجه به اتفاقات و سوژه‌های مهم هر هفته با تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمت‌اللهی، جمعه‌ها ساعت 21:30 از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

R1013149/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شبکه مستند مستند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه مستند مستند شبکه مستند مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۳۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی صبح چهارشنبه در آئین آغاز به کار بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق که در دانشگاه زنجان برگزار شد، تحقق مدیریت مصرف انرژی را در گرو حرکت به سمت هوشمندسازی این عرصه عنوان کرد و گفت: متأسفانه همه ساختارها و فرآیندها در کشور به صورت غیربهره‌ور در کشور شکل گرفته است.

وی یکی از دلایل اصلی در غیر بهره‌ور بودن ساختارها و فرآیندها را که به قبل از انقلاب برمی‌گردد، ناشی از متکی بودن به اقتصاد نفت عنوان کرد و افزود: یکی از عرصه‌هایی که باید به سمت هوشمندسازی حرکت کند، بحث توزیع برق است؛ چرا که این رویکرد منجر به مدیریت مصرف در حوزه انرژی خواهد شد.

دبیر علمی این کنفرانس نیز با بیان اینکه بیش از ۱۰۰۰ نفر در این کنفرانس بین‌المللی شرکت کردند، یادآور شد: ۲۷۹ مقاله در این کنفرانس پذیرش شد که داوری این تعداد مقاله را ۵۷۰ داور از سراسر کشور بر عهده داشتند.

علی ابدالی با اشاره به اینکه ۱۰ مقاله برتر فارسی در دو ژورنال و ۱۰ مقاله برتر انگلیسی نیز با داوری مجدد به چاپ خواهد رسید، خاطرنشان کرد: در کل ۸۲۱ مقاله به این کنفرانس ارسال شد که افزایش ۹ درصدی داشت.

گفتنی است، بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع برق به میزبانی شرکت توزیع برق زنجان در دانشگاه زنجان در حال برگزاری است و بیش از ۱۰۰۰ نفر از سراسر کشور از بخش دولتی صنعت برق، بخش خصوصی و دانشگاهی طی سه روز برگزاری این کنفرانس حضور خواهند داشت.

کد خبر 6094163

دیگر خبرها

  • سرعت پیشرفت صنعت با حوزه سرمایه‌گذاری متناسب نیست
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • ◄ برگزاری نشست تخصصی الزامات ساماندهی تنظیم گری ریلی در کشور؛ 18 اردیبهشت
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • برگزاری کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به میزبانی قم
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر