Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،  مفسر تلویزیون مرکزی چین روز چهارشنبه در گزارشی از اینکه تیم ملی این کشور مجبور است با ایران روبرو شود، ابراز ناراحتی کرد اما اعلام نمود در این مصاف، چینی ها باید همه توانشان را بکارگیرند.

شین شای با اشاره به برد ایران در برابر عمان اعلام کرد ایرانی ها در این جام با اقتدار حضور یافته اند و دروازه شان بسته مانده است و با اختلاف گل بالا از سد تیم های دیگر گذشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های ملی ایران و چین روز پنجشنبه در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

از سوی دیگر شبکه های تلویزیونی شهری و استانی چین در سراسر کشور این روزها بخش های زیادی از برنامه های ورزشی خود را به تیم ملی چین و رویارویی آن با تیم ایران اختصاص داده اند.

در گزارش این تلویزیون ها آمده است ما با یک تیم تمام عیار روبرو خواهیم شد ایرانی ها از تکنیک، سرعت و هوش زیادی در فوتبال برخوردارند و حرف های زیادی برای گفتن دارند.

همچنین برای حمایت از تیم ملی فوتبال چین، شبکه های آنلاین و وب سایت های این کشور شروع به انتشار تصاویر و فیلم هایی از بازی های قدیمی تیم ملی فوتبال چین با ایران کرده اند.

سایت های یوکا و تنسنت که بینندگان زیادی دارند و مردم با تلفن های همراه خود نیز می توانند ویدیوهای آنها را تماشا کنند بخش هایی از بازی های گذشته چین با ایران را به صورت گلچین انتخاب کرده اند که در آن گل هایی که تیم ملی فوتبال چین به تیم ملی فوتبال ایران زده شده است، دیده می شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تلویزیون چین تیم ملی ایران عمان ایران و چین جام ملت های آسیا شبکه های تلویزیونی فوتبال بازی تیم ملی فوتبال تلفن های همراه تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت تمام‌نشدنی پاری سن ژرمن؛ چهره درهم ناصر الخلیفی در جریان بازی با دورتموند / عکس

پی‌اس‌جی باز هم به آنچه که تا کنون به دست نیاورده، نخواهد رسید.

طرفداری | چهره درهم ناصر الخلیفی توسط عکاسان شکار شد.

دیدار تیم‌های پاری سن ژرمن و دورتموند در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 1-0 زنبورها به پایان رسید. دورتموند دست به کار بسیار بزرگی زد و خلاف اکثر پیش‌بینی‌ها، پس از 11 سال به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت، هر چند در هر دو بازی رفت و برگشت شانس هم با تیم ترزیچ یار بود و توپ‌های پاری سن ژرمن به طرز عجیبی به تیرک دروازه حریف آلمانی برخورد می‌کردند.

پاری سن ژرمن به رغم هزینه‌های گزاف از زمان ریاست ناصر الخلیفی، همواره ناکام بزرگ لیگ قهرمانان اروپا بوده‌است. کسب جام‌های داخلی چالش چندان سختی برای پی‌اس‌جی نیست و آن‌چه هواداران باشگاه فرانسوی می‌خواهند، تجربه اولین قهرمانی در اروپا است، دستاوردی که امسال هم خبری از آن نخواهد بود و معلوم نیست این لحظه تاریخی برای پاری سن ژرمن چه زمانی فراخواهد رسید.

یکی از سوژه‌های جالب مسابقه، چهره درهم ناصر الخلیفی پس از گل اول دورتموند بود. رئیس باشگاه پاری سن ژرمن با قیافه‌ای ناراحت و ناامید به تماشای مسابقه ادامه داد که از چشمان عکاسان جا نماند.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • سازمان لیگ با درآمد میلیاردی جرایم انضباطی چه می‌کند؟
  • دستگاه تمام الکترونیک اخذ رای «هک نشدنی» است
  • حسرت تمام‌نشدنی پاری سن ژرمن؛ چهره درهم ناصر الخلیفی در جریان بازی با دورتموند / عکس
  • بدشانسی تمام‌نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند
  • بدشانسی تمام نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند (عکس)
  • وقتی روبات دروازه بان توپ ستارگان فوتبال را مهار می کند ولی از پوتین گل می خورد / فان
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است
  • ببینید | بدرقه صدای فراموش‌نشدنی ورزش
  • گل‌زنیِ داور در اروپا که سوژه رسانه‌ها شد | ویدئو