Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجلس نمایندگان آمریکا تحریم های جدیدی را علیه هر شخص یا نهادی که بخواهد با بخش انرژی، هوافضا و تجاری سوریه همکاری کند، تصویب کرد.به گزارش بلاغ، مجلس نمایندگان آمریکا طرح اعمال تحریم‌های جدید علیه دولت سوریه و حامیان این کشور را تصویب کرد و تحریم‌های جدید علیه هر شخص یا نهادی که بخواهد با بخش‌ انرژی، هوافضا و تجاری سوریه همکاری داشته باشد، اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا طی بیانیه ای رئیس‌جمهوری این کشور را ملزم می‌کند علیه حامیان مالی یا تجاری دولت سوریه، شامل دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی، بانک مرکزی، فروشندگان هواپیما و قطعات یدکی به خطوط هوایی سوریه، پیمانکاران ساختمانی و مهندسی تحریم‌هایی را اعمال کند.

این طرح به دلیل اعتراض سناتورهای دموکرات به تعطیلی دولت فدرال آمریکا، هنوز در این مجلس به تصویب نرسیده است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۳۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر سازمان ملل خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد

گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در امور فلسطین با تاکید بر اینکه اسرائیل باید مجازات شده و از صادرات سلاح به آن جلوگیری شود، اعمال تحریم‌هایی علیه اسرائیل، برقراری آتش‌بس و حفاظت از فلسطینی‌ها را خواستار شد.

به گزارش ایسنا، «فرانچسکا آلبانیز» گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور فلسطین با اشاره به اینکه شرایط نوار غزه پس از صدور حکم دیوان بین‌المللی دادگستری برای توقف نسل‌کشی در این منطقه تغییری نکرده، اعمال تحریم‌هایی بر رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

آلبانیز اظهار کرد: اسرائیل هنوز با ورود من به اراضی اشغالی جهت انجام وظیفه‌ام مخالفت می‌کند.

گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور فلسطین در ادامه گفت: به صدها زخمی و کودک اجازه داده شد بدون داشتن همراه در مصر تحت درمان قرار بگیرند، شرایط بیمارانی که به مصر منتقل شدند، بسیار وحشتناک است.

او افزود: انتقال تجهیزات پزشکی و تخت به غزه به بهانه استفاده حماس از آنها ممنوع است.

این مسوول سازمان ملل در ادامه گفت: هراسی که مردم غزه تجربه می‌کنند، قابل توصیف نیست و شرایط در کرانه باختری نیز روبه وخامت است.

آلبانیز تاکید کرد: سازمان ملل باید مسوولیت‌های انسانی خود را بر عهده گرفته و امنیت را برای آوارگان تامین کند.

او با تاکید بر اینکه اسرائیل باید مجازات شده و از صادرات سلاح به آن جلوگیری شود، اعمال تحریم‌هایی بر اسرائیل، برقراری آتش‌بس و حفاظت از فلسطینی‌ها را خواستار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گزارشگر ویژه سازمان ملل خواستار تحریم اسرائیل شد
  • آمریکا تحریم های جدید علیه ایران و روسیه اعمال کرد
  • حامیان گشت ارشاد
  • گزارشگر سازمان ملل خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • تصویب چند طرح ضد ایرانی در سنای آمریکا / تحریم خریداران نفت و منع صدور فناوری موشکی و پهپادی ایران در چارچوب این بسته
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • اروپا درصدد اعمال تحریم علیه ۱۰ شرکت مرتبط با روسیه
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران