Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- راديو کاتالونيا مي گويد که هافبک هلندي تصميم نهايي خود را گرفته و به باشگاه هاي منچستر سيتي و پاري سن ژرمن اعلام کرده که قصد دارد به نيوکمپ بپيوندد.
به گزارش آريا، بعد از شکست منچستر سيتي در خريدن فرانکي دي يونگ، حالا کاتالان ها به دنبال اين بازيکن هستند. بر اساس گزارش هاي منتشر شده در اسپانيا فرانکي دي يانگ بازيکن خط مياني آژاکس براي پيوستن به بارسلونا با کاتالان ها توافق کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالي که بازيکن ملي پوش هلندي را اکثر باشگاه هاي مطرح اروپايي مي خواهند، پاري سن ژرمن، منچستر سيتي و بارسلونا مهم تارين باشگاه هاي خواهان دي يانگ هستند. قرار است دي يانگ براي امضاي رسمي قرارداد با بارسلونا راهي اسپانيا شود قراردادي که گفته مي شود مبلغ ان  80 ميليون پوند است.
هافبک مستعد فوتبال هلند و آژاکس مي تواند در پيراهن بلوگرانا، فوتبالش را ادامه دهد. کاتالان ها قصد دارند تمام راه را براي خريد او پيش بروند و پاري سن ژرمن را شکست دهند. فرنکي دي يونگ، هافبک جوان آژاکس آمستردام طي ماه هاي اخير، نامي داغ در بازار نقل و انتقالات اروپا بوده و تاکنون اکثر منابع از پيوستن احتمالي او به پاري سن ژرمن خبر مي دادند. با اين حال، به گزارش جانلوکا دي مارتزيو و جرارد رومرو، طي ساعات گذشته بارسلونا پيشرفت زيادي در مذاکراتش با آژاکس و دي يونگ داشته و در حال حاضر شانس بيشتري نسبت به پاري سن ژرمن دارد. در ساعات اخير، توافق هايي انجام شده و مذاکرات بين سه طرف، در حالت پيشرفته قرار دارد. جرارد رومرو معتقد است بارسلونا مي خواهد کار انتقال دي يونگ را تمام کند و رقم اين انتقال، کمتر از 80 ميليون يورو نخواهد بود.
دي يونگ با عملکرد بسيار خوبي که در ترکيب آژاکس و به خصوص تيم ملي هلند داشته، چشم بسياري از بزرگان اروپا را گرفته است. بارسلونا يکي از اولين باشگاه‌هايي بود که رسما به اين بازيکن ابراز علاقه کرد و در ادامه پي اس جي و منچسترسيتي نيز وارد کورس رقابت شدند. هر سه تيم مذاکراتي با ايجنت اين بازيکن داشته‌اند و اخيرا دي تلگراف هلند و پاريس يونايتد مدعي شدند اولويت دي يونگ، پاري سن ژرمن است و او ترجيح مي‌دهد راهي پايتخت فرانسه شود. گفته شد هيئتي از پي اس جي اخيرا براي تمام کردن کار خريد دي يونگ راهي آمستردام هلند شده‌اند.
به گزارش ميگل ريکو از موندو دپورتيوو، با اين حال مديران بارسلونا و آنها که در متن مذاکرات با دي يونگ قرار داشته و دارند، همچنان اصرار دارند که فرنکي بازي در بارسلونا را به پاري سن ژرمن ترجيح مي‌دهد. اين طور به نظر مي‌رسد که بارسا، پي اس جي و منچسترسيتي هر سه مشکلي با پرداخت 75 ميليون يورو رقم درخواستي آژاکس ندارند و فقط بايد رضايت خود بازيکن را براي نهايي شدن انتقال جلب کنند.
يوردي کرايوف، پسر يوهان کرايوف به صحبت درباره آينده ماتياس ده ليخت و فرنکي دي يونگ پرداخت. کرايوف پسر که زماني بارسا به طور جدي قصد استخدام او را براي مديريت فني يا هدايت تيم دوم داشت، هم اکنون سرمربي ليفان چين است ولي از حال و روز فوتبال اروپا و به خصوص هلند بي خبر نيست. او پس از مرگ پدرش، براي نشريه معتبر دي تلگراف هلند يادداشت مي‌نوشت که به گفته خودش، مطلب اين ماهش، آخرين آن خواهد بود. به گزارش موندو دپورتيوو، يوردي در اين ستون به آينده دي يونگ و ده ليخت که به شدت مورد توجه بزرگان اروپا از جمله بارسلونا قرار دارند، پرداخته است:
وقتي باشگاه‌هايي چون منچسترسيتي و پي اس جي به شما پيشنهاد مي‌دهند، ديگر دغدغه‌اي به لحاظ مالي وجود ندارد. ولي فرضا منچسترسيتي را در نظر بگيريد. پپ گوارديولا مربي بي نقصي براي هم دي يونگ و هم ده ليخت است ولي وقتي پپ از سيتي برود چه؟ آيا فلسفه بازي آنها همين طور باقي مي‌ماند؟ همين سوال را مي‌توان درباره پاري سن ژرمن مطرح کرد. اگر مالکان فعلي باشگاه را ترک کنند، چه اتفاقي رخ مي‌دهد؟ کيفيت ترکيب پي اس جي بدون اين مالکان چگونه خواهد بود؟ از اين لحاظ بارسلونا اطمينان خاطر و قطعيت بالاتري به اين دو بازيکن پيشنهاد مي‌دهد. هر کسي مربي بارسا باشد و رئيس باشگاه هر که باشد، فلسفه بازي تيم عوض نمي‌شود. به عنوان يک بازيکن هيچ گاه آينده‌تان به مربي تيم بستگي نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بارسا فرنکي دي يونگ نيوکمپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است

ادین ترزیچ از عزم جدی بازیکنانش برای کسب قهرمانی در اروپا گفته است. 

طرفداری | دورتموند تنها 90 دقیقه تا بازگشت به ومبلی به عنوان فینالیست لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد.

پس از پیروزی 1-0 در وستفالن، دورتموند در فرانسه به مصاف پاری سن ژرمن خواهد رفت. زردهای آلمان هفته گذشته با ارائه عملکردی بسیار خوب ضمن رقم زدن شبی سخت برای تیم لوئیز انریکه، سهمیه لیگ قهرمانان خودشان را نیز قطعی کردند. آن‌ها مقابل آگزبورگ به بازیکنان اصلی تیم استراحت دادند تا با بهترین شرایط ممکن وارد پارک دو پرنس وارد شوند. ادین ترزیچ با اشاره به شکست دور گروهی مقابل پاری سن ژرمن گفت:

ما در دور گروهی در پاریس شکست خوردیم چون خودمان را پیدا نکرده بودیم. در نقاط مختلفی جرات لازم را نداشتیم. در دو بازی دیگر نشان دادیم که می‌توانیم به نحوی دیگر قابل پاری سن ژرمن بازی کنیم. آن‌ها هفته گذشته کار آسانی مقابل ما نداشتند. ما با اعتماد به نفس بالایی وارد زمین می‌شویم و برای رسیدن به فینال هر کاری انجام خواهیم داد. با این حال، آن‌ها کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند. ما برای حریف و وظیفه‌ای که پیش رو داریم احترام قائل هستیم. با توجه به بازیکنان پاری سن ژرمن، 90 دقیقه باید هوشیار باشیم.

پروژه پاری سن ژرمن بر مبنای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان بنا نهاده شده است. اما دورتموند هم رویای خودش را دارد و می‌خواهد آن را محقق کند. شباهت‌هایی با نیمه‌نهایی‌های قبلی وجود دارد. من دوست دارم سرنوشت تیم مثل سال 1997 باشد تا 2013! (دورتموند با پیروزی مقابل یوونتوس قهرمان شد) اگر لازم باشد، بازیکنان دورتموند فردا بیش از 20 کیلومتر می‌دوند. ما هدف و رویای بزرگی داریم. 

ما در بازی فردا همه کار خواهیم کرد. برنامه و ایده خوبی داریم. پاریس نسبت به هفته قبل قطعا تیم بهتری خواهد بود اما ما بلیت فینال را می‌خواهیم و در کنار یک دیگر برای آن خواهیم جنگید.  

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس
  • حسرت تن‌هاخ: با او یونایتد تیم دیگری می‌شد