Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده، ولی فقیه در سپاه گفت:یکی از مطالبات رهبری معظم انقلاب در باب صالحین، عمق بخشی محتوایی است.   به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران صبح امروز در دومین اجلاسیه کشوری مجمع اساتید شبکه تربیتی صالحین که در مجتمع فرهنگی امامت برگزار شد، با اشاره به‌اینکه همه همت ما باید پاسداری از انقلاب باشد، گفت: انقلاب اسلامی تولد جدید اسلام ناب و تجلی بخش توحید ربوبی است که بزرگ‌ترین دستاورد آن، استقرار نظام ولایی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: امروز به‌برکت انقلاب ، ۴۰ سال است که نظام ولایی عمر کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیان اینکه نظام ولایی امام علی (ع) پنج سال بیشتر عمر نکرد، گفت: نظام ولایی و انقلاب اسلامی دچار انواع حمله‌ها و تهاجمات شد، اما همچنان زنده و پویا بوده، خوشبختانه توقف هم نداشته هرچند فراز و نشیب داشته است، بنابراین، چون زنده و اثرگذار و کارآمده بوده، دشمن دارد. دشمن موجودیت خود را در نبود انقلاب می‌داند حجت الاسلام حاجی صادقی افزود: دشمن موجودیت خودش را در نبود انقلاب می‌بیند و عنوان می‌کند که سنگ دست بچه‌های فلسطینی را انقلاب اسلامی تبدیل به‌موشک دوربُرد کرد.

وی تصریح کرد: وقتی این دشمن این چنین احساس خطر کرد، جبهه را تشکیل داد که رهبری معظم انقلاب برای این جبهه چهار مشخصه وسیع بودن و محدود به‌مرز‌ها نبودن، نامتجانس بودن و داشتن توانایی رسانه‌ای را مطرح فرمودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: همه همت دشمنان این است که ماندگاری اسلام را به‌گونه‌ای برهم بزنند یا نبود یا تحریف ایجاد کنند و چنانچه هیچ کدام نشد انقلاب را مهار کنند تا از این فربه‌تر نشود. نبرد جبهه حق و باطل ادامه دارد حاجی صادقی با تاکید بر این موضوع که جنگ جبهه حق و باطل پایانی ندارد، افزود: به‌طور قطع ما نیز با استکبار جهانی نمی‌توانیم هم‌پیمان شویم، باید این جنگ باشد تا جوهره انسان‌ها مشخص شود.

وی با بیان اینکه این جنگ یک جنگ جغرافیایی نیست، بلکه جنگ بر سر موجودیت است، تصریح کرد: ما می‌گوییم روحیه استکبارگری و آنان می‌گویند روحیه انقلابی‌گری نباید باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه سخنان خود به‌فتنه‌هایی که از ابتدای انقلاب بر سر ما پیاده کرد اشاره کرد و گفت: باوجود تمامی این فتنه‌ها، انقلاب همچنان ماند. دشمن قصد ایجاد استحاله در درون انقلاب را دارد حجت الاسلام حاجی صادقی با تاکید بر این نکته که دشمنان فهمیده‌اند که انقلاب اسلامی را نابود نمی‌کند جز انقلابیون، افزود: همچنان که در صدر اسلام دشمنان فهمیدند که اسلام را به‌دست مسلمانان سر ببُرند، امروز هم به‌مقوله استحاله درون رسیده‌اند.

وی بر نفوذ فکری، جریانی و انسانی به‌درون مردم از طریق دشمن تاکید و تصریح کرد: امروز دشمنان از این سه طریق می‌خواهند به‌درون انقلاب نفوذ کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه به‌تغییر ذائقه مردم و مسؤولان اشاره کرد و گفت: رنج می‌بریم که برخی از انقلابیون امروز ما در حال توبه از تسخیر لانه جاسوسی هستند، البته لانه جاسوسی دو روز اولش سرما است، پس از آن، امام به‌میدان آمدند و گفتند «انقلاب دوم».

حجت الاسلام حاجی صادقی داشتن جبهه‌ای منسجم با محوریت ولایت برای پیش‌روندگی انقلاب و تمرکز و اهتمام به‌عناصر ماندگاری انقلاب را برای مقابله با جبهه استکبار و حفاظت از انقلاب اسلامی ضروری دانست. از عناصر ماندگار انقلاب باید پاسداری شود وی بر نداشتن تَفرّق در مسیر پاسداری از انقلاب تاکید و تصریح کرد: باید ببینیم عناصر ماندگاری انقلاب چیست و همه برای نگهداری از آن بکوشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه اسلام و ماهیت دینی به‌عنوان موتور محرکه انقلاب، ولایت و رهبری به‌عنوان راهبرد، بسیجِ مردمی به‌عنوان سوخت و روحیه استکبارستیزی به‌عنوان مانع زدایی از حرکت انقلاب را عناصر ماندگاری اسلام برشمرد.

حجت الاسلام حاجی صادقی روحانیت و بسیج و سپاه را به‌عنوان سنگرنشینان اسلام ناب و دو نهاد مهم و تاثیرگذار در ماندگاری انقلاب خواند که تعامل و پیوند رسالت محور این دو نهاد با زعامت رهبری تداوم عزتمند و پیش‌روندگی انقلاب را تضمین و فتنه‌های خطرناک را نابود می‌کند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری نسبت به‌این دو نهاد سخنان ویژه‌ای مطرح کرده‌اند. ما بدهکار ولایت هستیم نماینده ولی فقیه در سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به‌اینکه ما بدهکار ولایت هستیم، گفت: طرح صالحین فرصتی است که روحانیت بتواند با تربیت نیرو به‌رسالت خود عمل کند.

حجت الاسلام حاجی صادقی افزود: یکی از مطالبات رهبری معظم انقلاب در باب صالحین، عمق بخشی محتوایی است.

وی تصریح کرد: درصدد هستیم براساس دستور رهبری با همراهی و همکاری یکدیگر، نسبت به‌بُعد محتوایی صالحین اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم و زمینه را برای حضور تاثیرگذار علما در مجموعه حلقه‌ها فراهم کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیان اینکه شورای محتوایی طرح صالحین تشکیل شده است، گفت: تشکیل حلقه و مجمع اساتید، فعال‌تر کردن حلقه استادیاران با محوریت اساتید، فعال‌تر کردن حلقه مربیان، فعال‌تر کردن محتوایی حلقه سرگروه‌ها و فعال‌تر کردن حلقه بسیجیان در این مسیر باید مورد توجه قرار گیرد.   انتهای پیام//ج.ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۳۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات

نماینده ولی‌ فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از دخالت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در انتصابات استان انتقاد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی پیش از ظهر امروز در نشست با اعضای شورای ائتلاف اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: نمی‌گوییم یک عده‌ای باشند و عده دیگری نباشند، اما همه حرف ما این است که باید افراد متعهد و متخصص در رأس امور باشند و امروز چشم همه آزادگان جهان به انقلاب اسلامی است و باید آرمان‌ها و ارزش‌های این انقلاب به هر صورت حفظ شود. مسائل کلان زیادی پیرامون ما وجود دارد و نباید اهداف عالیه خود را فدای مسائل کوچک کنیم و نباید اهداف عالیه انقلاب را فدای مسائل انتخاباتی و مدیرکل شدن خودمان کنیم مسائل امروز ما بسیار فراتر از این موضوعات است.

وی تصریح کرد: هرچند بی‌مهری‌ها و بی‌تدبیری‌ها در جاهایی وجود دارد ما در جلسات عمومی و خصوصی این مسائل را به کرات گفته‌ایم در سفر ریاست جمهوری نیز این مسائل به رئیس جمهور گفته شد و واقعیت امر باید هر چیزی سر جای خودش باشد نمایندگان کار خودشان را انجام دهند و استانداران نیز کار خودشان را کنند و تصمیم‌گیر باید استاندار باشد و دولت و استاندار خودشان برای مسائل اجرایی تصمیم بگیرند. از سوی دیگر باید کارها به دست افراد متعهد و متخصص سپرده شود هر جا ضرر کرده‌ایم به دلیل مدیریت افراد غیر متعهد و غیرمتخصص بوده است در کشور و در استان هم انقلابی متعهد و متخصص کم نداریم.

وی در پاسخ به گلایه‌های اعضای شورای ائتلاف مبنی بر مدیریت‌های ضعیف افزود: ما هم در مورد چنین مسائلی خیلی گفته‌ایم باز هم می‌گوییم اما جایگاه ما مربوط به عزل و نصب‌ها نیست جاهایی که می‌بینیم مسئله انقلاب است و مصالح انقلاب در خطر باشد خیلی سریع اظهار نظر می‌کنیم و ورود کرده و تعارف هم نداریم گاهاً نهیب هم می‌زنیم و در جاهایی ممکن است حتی ما را هم متهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به اعضای شورای ائتلاف با بیان این که شما یک جریان سیاسی شناسنامه‌دار هستید، گفت: می‌توانید صدای خود را به خوبی به مسئولان کشوری و استانی برسانید.

وی در پاسخ به گلایه‌های اعضای شورای ائتلاف مبنی بر برخی از مشکلات در انتخابات گفت: هر چند ممکن است در هر انتخاباتی مشکلاتی وجود داشته، اما اصل مهم مشارکت مردم استان است که رتبه اول کشور را به خودشان اختصاص دادند.

حسینی همچنین در خصوص انتقاد از نمایندگان استان که در همه مسائل دخالت می‌کنند و بسیاری از مشکلات مربوط به آنان است، خاطرنشان کرد: البته باید یک بعد قضیه را هم در نظر گرفت در خیلی از استان‌ها نمایندگان کار را رها کردند اما نمایندگان در کهگیلویه و بویراحمد همواره به دنبال اعتبارات هستند.

امام جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این دولت کارهای زیربنایی بسیار زیادی انجام داده و مقام معظم رهبری هم از این دولت رضایت دارند، یادآور شد: در بحث مدیریت‌ها اشکالات جدی است به رئیس جمهور هم گفتیم و دخالت آنها را متذکر شدیم و به رئیس جمهور گفتیم که مشکل دخالت نمایندگان و همچنین تورم دو مشکل جدی است که این دولت باید به آن رسیدگی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات