Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیین معرفی مهدی کلانترزاده به عنوان مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و تکریم حسین ایرانمنش سرپرست و حمیدرضا عابدی خرسند مدیرکل سابق این اداره کل با حضور دکتر سقائیان‌نژاد شهردار، معاونین، شهرداران مناطق، مدیران سازمان‌ها و مدیران کل شهرداری در سالن جلسات دفتر شهردار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا عابدی خرسند از مردادماه سال ۱۳۹۵ از سوی شهردار قم به عنوان مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری منصوب شد و حسین ایرانمنش نیز مهرماه امسال پس از وی به عنوان سرپرست این اداره کل انتخاب شد.

مهدی کلانترزاده مدیرکل جدید اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم پیش از این به عنوان رئیس اداره اطلاع‌رسانی و تشریفات در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها فعالیت می‌کرده است.

در حکم شهردار قم خطاب به کلانترزاده اهتمام در اطلاع‌رسانی صحیح،‌ مستمر و به موقع از خدمات،‌ فعالیت‌های حوزه‌های مختلف شهرداری،‌ از طریق برقراری ارتباط موثر و دوسویه با رسانه‌های عمومی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌های فضای مجازی،‌ پاسخگویی سریع به ابهام‌ها،‌ مدیریت و نظارت مستمر بر پایگاه‌های اطلاع‌رسانی الکترونیک،‌ انتشارات و نشریات بخش های مختلف،‌ انجام اقدامات مرتبط جهت تعظیم شعائر و مناسبت‌های ملی مذهبی،‌ پیگیری ارتباط مدیران با شهروندان در مسیر افزایش سرمایه اجتماعی شهرداری و توسعه دیپلماسی شهری و ایجاد تعاملات سازنده با شهرداری های شهرهای اسلامی و فرهنگی،‌ ضمن هماهنگی و هم‌سویی با سایر حوزه های شهرداری در چهارچوب سند چشم‌انداز قم ۱۴۱۴ و برنامه راهبردی قم ۱۴۰۰ جزو چهارچوب های فعالیت آینده این اداره کل و موارد مورد انتظار ذکر شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امور بین الملل سرمایه شهرداری قم معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۳۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرد

ایسنا/گیلان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان گفت: کلیه ۵۶ شهر استان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار بگیرند و ان‌شاءالله تا پایان سال هم این امر محقق می‌شود.

سعید زاهدی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص اجرای پروژه فیبر نوری در استان، اظهار کرد: فرآیند عملیاتی شدن پروژه فیبر نوری منازل، کسب و کارها از ابتدای امسال به صورت جدی آغاز شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان افزود: کلیه ۵۶ شهر استان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار بگیرند و ان‌شاءالله تا پایان سال هم این امر محقق می‌شود.

وی گفت: گام اول پروژه در حوزه شهری است و کلیه صاحبان حرف و مشاغل، کسب و کارها، منازل، شهروندان در حوزه شهری به فیبر نوری متصل می‌شوند، برنمامه دولت این است که تا ۲۰ میلیون ارتباط و ۸۰ درصد خانوارهای کشور را به شبکه فیبر نوری متصل کند.

زاهدی ادامه داد: فرآیند اجرای پروژه در برخی شهرهای گیلان نظیر رشت و کومله به اتمام رسیده، از امروز عملیات اجرا در آستانه اشرفیه آغاز شده است؛ در تلاش هستیم در طول هر ماه پروژه در چند شهر اجرایی شود.

مدیرکل ارتباطات گیلان با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا پایان سال هر ۵۶ شهر استان به شبکه فیبر نوری مچهز شوند، تصریح کرد: صرفا در شهر آستانه باید در ابتدا ۱۶ کیلومتر حفاری انجام شود و عملا ۱۹ کیلومتر هم به فیبر نوری نیاز دارد که اعتباری حدود ۱۵ میلیارد تومان را در بر می‌گیرد. میزان اعتبار و مسافت اجرای پروژه در هر شهر به میزان حفاری آن بر می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی از شهرهایی که شهرداران بیشترین همکاری و تعامل را دارند، آغاز می‌شود، اعتبارات این پروژه هم توسط دولت و وزارت ارتباطات تامین می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • گیلان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرد
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • نشست مدیرکل اتباع البرز با اعضای بخشداری آسارا