Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، خالد جعفری گفت: این طرح ها با یک هزار و ۴۱۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار در حوزه های شیلات، منابع طبیعی، آب و خاک، تعاون روستایی، تولیدات دامی، تولیدات گیاهی و صنایع کشاورزی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با این تعداد طرح حدود ۶۶۶ فرصت شغلی جدید در بخش های مختلف ایجاد شده و علاوه بر آن یک هزار و ۳۴۶ مورد شغل نیز تثبیت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان ادامه داد: در این طرح ها حوزه بهبود تولیدات دامی با ۱۹۲ مورد بیشترین پروژه را دارد که با ۲۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار اجرا شده و اشتغالزایی مستقیم آن ۲۸۳ نفر و تثبیت شغل ۳۳ نفر است.

جعفری یادآور شد: حوزه بهبود تولیدات گیاهی نیز از نظر تعداد طرح با ۲۶ مورد در رتبه دوم است که ۱۹۰ شغل مستقیم و ۶۱۳ مورد تثبیت شغل دارد.

وی بیان کرد: برای اجرای سیاست های وزارت جهاد کشاورزی نسبت به افزایش راندمان آب، مدیریت آب و خاک و امور فنی مهندسی جهاد کشاورزی استان نیز با افتتاح ۲۵ طرح با اعتبار ۱۵۶ میلیارد و ۷۲۶ میلیون ریال، علاوه بر ایجاد ۳۲ شغل مستقیم و ۶۷۶ تثبیت شغل گامی نیز در راستای افزایش راندمان آبی برداشته شده است.

انتهای پیام/م

۲۹۵ طرح کشاورزی در کردستان  آماده بهره برداری در ایام دهه فجر

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهادکشاورزی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ به مناسبت هفته سلامت و با هدف حفظ سلامت کارگران،خانه بهداشت کارگری در یکی از مجموعه های تولیدی ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند به بهره برداری رسید.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • برداشت حدود ۶۰ هزار تن چغندر قند از مزارع خوزستان
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی خوزستان به ۷۰ درصد رسید
  • برداشت ملون و جانا از مزارع جنوب فارس