Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،بهرام آقاخانی در این خصوص گفت: انقلاب اسلامی مایه عزت و سربلندی ایران و ایرانیان است و گرامیداشت خاطره این عزت وظیفه تک تک ماست. آغاز جشن های دهه فجر نیز همزمان با سالگرد ورود امام راحل به میهن است که برای گرامیداشت چهلمین سالگرد این رویداد مبارک و تاریخ ساز برنامه ویژه ای داریم.

وی افزود: به مناسبت چهلمین دهه فجر انقلاب ، 40 همایش پیاده روی با خانواده در شهرها و روستاهای استان برگزار خواهد شد و در کنار این همایش ها در مرکز استان و شهرستانها از خانواده 40 شهید ورزشکار و همچنین 40 پیشکسوت ورزش همگانی(هر شهرستان 4 خانواده شهید و 4 پیشکسوت) تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در عین حال یادآور شد: در جریان این همایش های پیاده روی خانوادگی، چندین جشنواره ورزشی از جمله والیبال روی برف و ورزش های کودکان هم برگزار خواهد شد تا شرکت کنندگان در گرامیداشت چهلمین سالگرد ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن، اوقات خوب و خاطره انگیزی را همراه با خانواده و فرزندان خود تجربه کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اردبیل انقلاب انقلاب اسلامی خانواده ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان نخستین مراسم سالگرد درگذشت مرحوم سردار صفارزاده در بهشت حضرت معصومه (س) شهر مقدس قم برگزار شد.

‌در این مراسم سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، سردار آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر، غفور کارگری رییس و سید محمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک و جمع دیگری از مدیران ورزشی و فرهنگی حضور داشتند و با قرائت فاتحه یاد و نام این مدیر ارزشمند را گرامی داشتند.

وزیر ورزش و جوانان پیش از حضور در این مراسم، به زیارت آستان قدس حضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت رفت.

کد خبر 6089255

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم