Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@02:26:51 GMT

پیش‌بینی چینی‌ها از بازی مقابل ایران

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۴۲۴۰

مجله دنیای ورزش تورنتو نوشت؛ بازی با چین فرصتی است تا یاد و خاطره آن بازی تلخ سال 2004 را برای همیشه از یاد ببریم. در این سال ها همواره بازی با تیم آنها سخت بوده اما حالا ایران آنقدر قوی است و آماده که حتی خبرنگاران این کشور هم شانس زیادی برای تیمشان قایل نیستد.

تیم ملی ایران روز پنجشنبه یعنی فردا باید یک دیدار تاریخی برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی مقابل تیم ملی چین خواهد بود. برای ایران چینی ها یک خاطره بد دارند. آن بازی فراموش نشدنی سال 2004.

مگر کسی می تواند از یاد ببرد. مهدی مهدوی کیا که در آن بازی معروف حضور داشت. وقتی در این باره از او سوال می کنیم پاسخ می دهد: «راستش هنوز حسرتش را می خوریم چرا آن بازی را نبردیم. اگر می بردیم شک نکنید ایران قهرمان جام می شود. درباره ناداوری آن بازی هر چه بگویم کم گفته ام. نمی شود درست درباره اش حرف زد. سال 96 آن داور مصری، سال 2004 آن داور لبنانی و اخراج مازیار زارع. اخراجی که از تیم چین نکرد چون کریمی با گلرشان تک به تک بود. همه آن اتفاقات دست به دست هم داد. ما حتی در پنالتی ها جلو بودیم و دو تا از بچه ها پنالتی خراب کردند و باختیم...»

حالا اما ایرانی ها در سرتاسر جهان دوست ندارند این اتفاق رخ دهد. بازی با چین فرصتی است تا یاد و خاطره آن بازی تلخ را برای همیشه از یاد ببریم. در این سال ها همواره بازی با تیم آنها سخت بوده اما حالا ایران آنقدر قوی است و آماده که حتی خبرنگاران این کشور هم شانس زیادی برای تیمشان قایل نیستد.

یکی از خبرنگاران خانم چینی که از نشریه pp sport آمده بود به خبرنگار ما در این باره حرف جالبی زد.او گفت: «من شانس زیادی برای تیم ملی چین قائل نیستم چون تیم ملی ایران واقعا قدرتمند است.

با اینکه عاشق تیم ملی کشورم هستم ولی معتقدم روز پنجشنبه(فردا) به ایران می بازیم. تیم ملی شما توانایی فتح جام ملت ها را دارد و من فکر می کنم قهرمان خواهید شد.» خبرنگار شانگهای دیلی هم چنین اعتقادی داشت: «تیم ما با مارچلو لیپی قدرتمندتر شده ولی باید بپذیریم ایران به مراتب از نظر فنی تیم بهتری است. نا امید نیستیم ولی این را می دانیم که شانس ایران برای رد شدن از این مرحله بیشتر از چین است.»

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تیم چین فوتبال پش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۴۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان به فینال جام ملت های فوتسال آسیا راه یافت.

 

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان به فینال جام ملت های فوتسال آسیا راه یافت. دو تیم در وقت های معمول بازی به نتیجه تساوی 3-3 رسیده بودند اما ملی پوشان کشورمان در ضربات پنالتی حریف خود را شکست داده و به دیدار نهایی این رقابت های راه یافتند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • وحید شمسایی: ما ایرانیم و حق اشتباه نداریم
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا