Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@13:56:48 GMT

نمایشگاه الکامپ در اردبیل گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۴۸۴۶

نمایشگاه الکامپ در اردبیل گشایش یافت


نهمین نمایشگاه الکامپ با حضور فعالان حوزه فناوری و آی‌تی از 7 استان کشور در اردبیل گشایش یافت.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در این نمایشگاه که در محل بین‌المللی نمایشگاه‌های اردبیل آغاز بکار کرد، شرکت‌کنندگانی از استان‌های تهران، اصفهان، قزوین، همدان، آذربایجان شرقی، غربی و زنجان در قالب 45 غرفه و با محوریت حوزه آی‌تی، محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، ماشین‌های اداری، اپلیکیشن‌ها، استارت‌آپ‌ها، تجهیزات ایمنی شبکه، دوربین‌های مداربسته و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. محصولات خود را ارائه کردند.
در جریان مراسم آغازین این نمایشگاه سرپرست معاونت امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری اردبیل اظهار کرد: امروز به همت جوانان توانمند این مرز و بوم تولید محصولات متنوع در حوزه آی‌تی و فناوری‌های نوین با تکیه بر توان داخلی در حال انجام است به طوری که در بسیاری از حوزه‌ها تولیدکنندگان ما گوی سبقت و رقابت را از رقبای خارجی ربوده‌اند.
عباس کریمی خاطرنشان کرد: در نهمین نمایشگاه الکامپ ما شاهد حضور شرکت‌ها و فعالان بخش خصوصی در بخش‌های مختلف فناوری‌های نوین و تکنولوژی‌های جدید بودیم که اغلب با ایده‌های جدید در این میدان پا گذاشته‌اند تا بهترین محصولات خود را ارائه کنند.
وی حضور این شرکت‌ها و کارآفرینان را در مسیر توسعه اقتصادی و رشد و بالندگی استان بسیار بااهمیت خواند و گفت: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه پارک علم و فناوری با پذیرش و بررسی طرح‌های کارآفرینی در این حوزه سعی می‌کنند تا از طریق تسهیلات بانکی فعالان این بخش را مورد حمایت جدی قرار دهند.
کریمی با ابزار خرسندی از راه‌اندازی شرکت‌های دانش بنیان و فناورمحور در مناطق مختلف استان اردبیل بیان کرد: پارک علم و فناوری اقدام خوبی را در برگزاری رویدادهای شتاب در موضوعات مختلف آغاز کرده که برگزاری این رویدادها در حقیقت حمایت از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در ورود به بازار کار است.
نهمین نمایشگاه الکامپ تا چهارم بهمن ماه ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند از ساعت 11 صبح تا 20 شب از این نمایشگاه بازدید کنند که در کنار ادارات، نهادها و سازمان‌های دولتی شرکت‌های مختلف فعال در حوزه ارتباطات و فناوری‌های نوین جدیدترین محصولات خود را با تخفیف ویژه ارائه می‌کنند تا علاقمندان نسبت به تهیه و خرید این محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اقدام کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان شرقی بازار کار تسهیلات بانکی دوربین علم و فناوری جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، یک شرکت دانش بنیان توسعه دانش و فناوری با بومی سازی محصولات فناورانه و کاتالیست‌های مورد نیاز صنایع، گام مؤثری در خودکفایی این کاتالیست ضروری در صنعت پتروشیمی و تولید بنزین بردارد.

حمزه کازرونی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان توسعه دانش و فناوری در خصوص فعالیت‌های این شرکت گفت: این شرکت در تولید کاتالیست ها و مواد نانوساختار فعالیت دارد و توانستیم کاتالیست رفرمینگ نفتا را تولید و تجاری سازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: عمده محصولات تولیدی و فناوری‌های توسعه یافته در این شرکت دانش بنیان منحصر به تعداد معدودی از شرکت‌های دنیا است و با بومی‌سازی این محصولات توانستیم در مسیر رفع نیاز کشور به واردات آن‌ها گام برداریم. به عنوان نمونه در حوزه کاتالیست ها، این شرکت بر روی کاتالیست های ریفرمینگ نفتا فعالیت دارد که در زمینه تولید بنزین استفاده می‌شود و جز محصولات تحریمی است.

این فعال فناور با اشاره به این‌که تولید بنزین که جز فرآورده‌های حیاتی محسوب می‌شود وابسته به حضور کاتالیست ریفرمینگ نفتا نانوساختار است، عنوان کرد: برای تولید بنزین و مواد آروماتیک در پالایشگاه‌ها از این کاتالیست استفاده می‌شود که نمونه ایران‌ساخت آن با کیفیتی مشابه نمونه خارجی عرضه می‌شود.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به تولید سایر فرآورده‌های پتروشیمی نانوساختار در این مجموعه فناور گفت: از دیگر محصولات جدید این شرکت می‌توان به نانو افزودنی سوخت دیزل اشاره کرد که جز آخرین فناوری‌های افزودنی سوخت به شمار می‌رود و در اختیار یک شرکت آمریکایی بوده است که در داخل بومی سازی شده است.

کد خبر 6097114 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • اکوسیستم فناوری کشور زیر سقف «اینوتکس ۲۰۲۴»
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین
  • خودکفایی کشور در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • خودکفایی کشور در تامین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • نوآوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان حوزه معدن تجاری‌سازی می‌شوند
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • خودکفایی در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین