Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تجارت‌نیوز، پیشگامان اقتصاد نیز به عنوان دومین ائتلاف برای حضور در نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی اعلام موجودیت کرد. این ائتلاف با شعار اقتصاد شفاف، رقابتی آزاد وارد عرصه شده است.

در همین حال نایب‌رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین درباره وضعیت گروه پیشگامان اقتصاد به تجارت‌نیوز گفت: این دوازدهمین سالی است که گروه پیشگامان اقتصاد اعلام موجودیت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه پیشگامان اقتصاد را ۱۲ سال پیش تاسیس کردیم و به اتفاق اسدالله عسگراولادی در انتخابات اتاق بازرگانی شرکت می‌کردیم. درحال حاضر هم اسدالله عسگراولادی جزو گروه پیشگامان اقتصاد است. اینکه در لیست انتخاباتی ما چه کسانی حضور دارند این موضوعی است که بعدها زمانی که اجازه تبلیغات داشته باشیم، اعلام خواهیم کرد. ممکن است در این دوره نه بنده در این لیست قرار بگیرم و نه اسدالله عسگراولادی.

مجیدرضا حریری درباره اینکه گفته می‌شود اسدالله عسگراولادی نیز قرار است در لیست ائتلاف فردا قرار گیرد و آیا چنین اخباری صحت دارد؟ پاسخ داد: عسگراولادی در ایران نیست و تا این لحظه نیز درباره صحت این اخبار موضوع خاصی را نشنیده‌ام. این‌ها تصمیم‌های شخصی است و منعی را برای حضور افراد در گروه‌های دیگر نمی‌بینم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا ترکیب قبلی در گروه پیشگامان اقتصاد حضور دارند؟ گفت: ما یک لیست انتخاباتی داریم که در این سه دوره سعی کرده‌ایم که به شکل گروهی نباشد. قطعا زمانی که لیست‌ها مشخص شود تغییرات در آن وجود دارد و صرفا ملاک بر این نیست که ترکیب قبلی دوباره در لیست حضور داشته باشند.

حریری اظهار کرد: ما به عنوان گروه پیشگامان سعی‌مان این بوده که یک لیست واحد بدهیم . در این وضعیت کشور به همدلی و اتحاد نیاز دارد و ما هم سعی داریم که چنین موضوعی را محقق کنیم. امسال پیش‌بینی می‌شود که دو لیست مشخص بسته و در این دور حضور مستمر داشته باشند.

 

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: انتخابات اتاق بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان به دنبال افغانستان ضعیف و چندپارچه هستند

عبداللطیف نظری معاون وزارت اقتصاد طالبان در نشست اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری افغانستان گفت: دشمنان مردم افغانستان می‌خواهند یک افغانستان ضعیف و چندپارچه وجود داشته باشد.

وی افزود: ما وظیفه داریم یک افغانستان متحد و قوی را برای نسل‌های آینده خود به میراث بگذاریم؛ این مهمترین رسالت همه ماست.

 معاون وزارت اقتصاد طالبان پیش از این در یک گردهمایی در «غزنی» گفته بود مردم افغانستان از جنگ حمایت نمی‌کنند و حامی نظام اسلامی هستند.

نظری با اظهار اینکه طی 20 سال گذشته حضور نظامیان آمریکایی و ناتو در افغانستان مردم مالک سرزمین خود نبودند، تاکید کرده بود: در حال حاضر این کشور آزاد و مستقل است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • دشمنان به دنبال افغانستان ضعیف و چندپارچه هستند
  • اصفهان؛ میزبان دومین اجلاس مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • واردات موز صرفاً از محل صادرات گروهی از کالاها مجاز است
  • رییس اتاق اصفهان خواستار توجه به مَضرات اقتصادی تعطیلی پنجشنبه‌ها شد
  • اصفهان میزبان « دومین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD» است
  • کارآفرینان با همکاری اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه‌سازی کنند