Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر باشگاه بادران درخصوص زمزمه‌های حضور علی پروین در تیم فوتبال این باشگاه، توضیحاتی ارائه کرد. ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امروز زمزمه‌هایی مبنی بر انتخاب علی پروین به سمت مدیر فنی تیم فوتبال بادران تهران مطرح شد اما ایزد سیف‌الله‌پور مدیر باشگاه بادران، این خبر را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیف‌الله‌پور در این باره به تسنیم گفت: پروین اسطوره و بزرگ فوتبال ماست، اما قصد ایجاد تغییر در تیم را نداریم. پروین افتخار داد و برای کارهای اقتصادی به مجموعه بادران آمد، اما کار او ارتباطی به مسائل فوتبالی نداشت.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال بادران با کسب 25 امتیاز، در جایگاه هفتم جدول لیگ دسته اول قرار دارد.

جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال

 

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ دسته اول تیم فوتبال بادران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ دسته اول تیم فوتبال بادران لیگ دسته اول تیم فوتبال بادران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۵۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی

به گزارش ورزش سه، پس از اظهارات مدیر تیم سپاهان که در خصوص داوری اعتراض کرده و عملکرد داوران را علیه این تیم خوانده بود، فدراسیون به مصاحبه او واکنش نشان داد.

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است: با اعلام کمیته اخلاق، رضا فتاحی – مدیر باشگاه سپاهان اصفهان جهت ادای پاره ای از توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه باید در محل این کمیته حضور داشته باشد. 
در این اطلاعیه تاکید شده است: عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

این اولین واکنش رسمی کمیته اخلاق به مقررات جدید پیرامون محدودیت اهالی فوتبال برای صحبت در مورد داوری و تیم حریف است.

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق