Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا شاهرودی، مربی تیم ملی امید پیرامون حضور تیم امید در تورنمنت چهارجانبه قطر و قهرمانی این تیم به خبرنگار برنا گفت: ابتدا اجازه بدهید بنده از مسولان فدراسیون و تمامی دست اندرکاران تیم ملی امید تشکر کنم، اردوی بسیار خوبی در قطر داشتیم و خوشبختانه توانستیم در تورنمنت چهارجانبه که آنجا برگزار شد عنوان قهرمانی را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازی تاجیکستان تیمی که از 15 سالگی کنار هم بازی کردند حداقل 7-8 موقعیت مسلم گلزنی داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم از پس این تیم بر بیاییم، اما در بازی های بعدی با 5 گل کویت را شکست دادیم و مقابل قطر هم 2 بر 1 بازی را بردیم . ای کاش این بازی ها که پخش تلویزیونی هم داشت توسط صداوسیما پخش می شد تا مردم ببینند بازی های فرزندان خود را، به هر حال بچه ها با قهرمانی در این رقابت ها جواب اعتماد و اعتقادی که کادر فنی به آنها کرده بود را به بهترین شکل پاسخ دادند و من امیدوارم در ادامه هم بتوانیم با تعامل خوب با باشگاه ها اردوهایمان را طبق برنامه پیش ببریم.

مدافع پیشین تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا آنجا بازی های تیم ملی را دنبال می کرد یا خیر؟ گفت: بله با بچه ها بازی های تیم ملی را می دیدیم. من معتقدم تیم ملی توان قهرمانی در جام ملت ها را دارد، ما به خاطر نام ایران و زحمت بچه ها تا آخر پشت تیم ملی هستیم و از آنها حمایت می کنیم.

شاهرودی درباره پیش بینی اش از بازی ایران و چین عنوان کرد: تیم ملی اگر با همان نظم و انضباط بازی های قبلی بازی کند می تواند چین را از پیش رو بردارد. تیم ملی می تواند قهرمان شود و به نظر من ژاپن هم آن ژاپن همیشگی نیست و بعد از چین، ژاپن را هم می توانیم از پیش رو برداریم و قهرمان شویم.

مربی تیم امید در پایان خاطرنشان کرد: هرجا نامی از ایران و ایرانی باشد ما از آنها حمایت می کنیم، به خاطر زحمت بچه ها و عرق به پرچم و نام ایران برای تیم ملی آرزوی موفقیت داریم و انشاالله این تیم بتواند با اقتدار قهرمان شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی امید خبرگزاری برنا رضا شاهرودی جام ملتهای آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۵۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین

پخش زنده بازی ایران و قرقیزستان در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا از ساعت ۱۲:۳۰ آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ایران و قرقیزستان امروز _چهارشنبه چهارم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتسال امروز ایران و قرقیزستان در رقابت‌های قهرمانی آسیا

فوتسال قهرمانی آسیا (ایران - قرقیزستان) ساعت ۱۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747418

دیگر خبرها

  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • هدایت تراکتور کادوی تولد 50 سالگی!
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس