Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: استمرار انقلاب اسلامی درحضور سازمان‌یافته و ایجاد شبکه است و امروز نیز باوجود اینکه صحنه دفاع تغییر کرده اما به شدت نیازمند کار شبکه‌ای و سازمانی هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار غلامحسین غیب‌پرور صبح امروز در دومین اجلاسیه مجمع اساتید صالحین کشور که در مجتمع فرهنگی امامت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با این گستردگی قرار است به دست صاحب اصلی خود برسد از این رو امر مهمی که حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری دنبال می‌کنند این است که مسیر اعتلای انقلاب اسلامی چیست؟ و در کلام مقام معظم رهبری به کرات این مرز و کلید نشان داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه کلید استمرار انقلاب اسلامی درحضور سازمان‌یافته و ایجاد شبکه است، ادامه داد: در دوران دفاع مقدس ما گاهی در شب عملیات دچار مشکل شده و همدیگر را گم می‌کردیم؛ این جدا شدن در شب عملیات باعث لطمه‌ نمی‌زد به روند فتوحات و آن را کند می‌کردند لذا اگر شبکه و سازمان را قوی‌تر می‌کردیم شاید این اتفاق‌ نمی‌افتاد. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه امروز نیز باوجود اینکه صحنه دفاع تغییر کرده اما ما به شدت نیازمند کار شبکه‌ای و سازمانی هستیم، خاطرنشان کرد: مسئولیت داریم یک شبکه کارا و ممتاز برای استمرار انقلاب اسلامی ایجاد کنیم چرا که کار بریده بریده جواب نمی‌دهد و ما تا یک جبخه قوی مستحکم و کارآمد در دفاع از انقلاب ایجاد نکنیم کار پیش نمی‌رود. 

سردار غریب‌پرور با اشاره به اهمیت شبکه تربیتی انسان‌هایی که قرار است در دفاع از انقلاب اسلامی دفاع کنند، گفت: جامعه صالحین درست است که مسیر 10 ساله آن پر فراز و نشیب بوده اما جهت‌گیری صحیح بوده است. همین که به مقام معظم رهبری عرض می‌کنیم که ما این مسئله را فهمیده‌ایم که راه بقای انقلاب اسلامی کار تشکیلاتی و سازمان یافته و شورای عالی محتوایی مجددا شکل گرفته است، آرامش نسبی برای ایشان فراهم کرده است. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ما 22 سازمان قشری داریم و اگر دنبال موفقیت هستیم باید بر کار تشکیلاتی سرمایه‌گذاری کنیم که به لطف خداوند این زمینه ایجاد شده است لذا عزم ما در تبلیغ، ترویج و توسعه مسئله صالحین جزم است اما باید اثربخشی این شبکه بزرگ را ببینیم. 

وی ادامه داد: منابع انسانی، فکری، پولی را هزینه می‌کنیم اما متاسفانه در بسیاری از موارد به اثربخشی آن فکر نمی‌کنیم بنابراین در موضوع جامعه صالحین، باید «محصول‌محور» باشیم و پیامد کار باید برای ما مشخص باشد. 

سردار غریب‌پرورتصریح کرد: اکنون نخستین کشور جوان جهان نیستیم اما هنوز می‌توانیم ادعا کنیم جزو کشورهای جوان دنیا هستیم و جوان‌های خوبی داریم. جامعه صالحین تاکنون در بحث مدافعان حرم قریب به 100 شهید را تقدیم کرده اما سمت‌وسوی برنامه‌ها نیز باید به سمت اثربخش بودن برود‌. 

وی تصریح کرد: اگر این اتفاق بیفتد حتما اوضاع عوض می‌شود و دیگر دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی را نداریم. در این راستا اهداف بلندی برای فضای مجازی تعریف شده که اگر این اهداف با مجموعه صالحین متصل شود موفقیت بالاتری به همراه دارد. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به بنده فرمودند شما اگر بتوانید 8 تا 10 میلیون جوان مومن انقلابی پای کار را فراهم کنید همه دغدغه من از تمام کشور برطرف می‌شود و البته بارها تاکید کردند که این کار سختی است. 

سردار غیب‌پرور با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آن 8 میلیون باید واقعا زبرالحدید باشند، گفت: ایشان فرمودند این جوانان باید دارای فکر محکم باشند که با القای شبهه‌های گوناگون به این طرف و آن طرف نروند بنابراین ثبات را باید در جوان بسیجی ایجاد کنیم. 

وی با تاکید بر اینکه حرکت بزرگ انسان‌سازی و کادرسازی برای انقلاب اسلامی نیاز به مجاهدت شبانه‌روزی دارد، تصریح کرد: هرچقدر مقام معظم رهبری می‌فرمایند اگر روی پای خود بایستیم اوضاع درست می‌شود اما دیگران نگاه بیرونی دارند لذا مسیر سخت است و آنچه می‌تواند انقلاب را نگه دارد انسان‌هایی است که در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی تربیت شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هدایت اعتبارات و تسهیلات بانکی و حمایت مورد نیاز از صنایع تبدیلی توسط مسئولین زمینه مشارکت بیشتر مردم در عرصه رونق تولید را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: دشمن با توهم دلسرد نمودن مردم از انقلاب اسلامی تحریم‌های گسترده و ناعادلانه‌ای را وضع و برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد نارضایتی در میان مردم به واسطه مسائل معیشتی است.

امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: تولید محصولات و خدمات مختلف که کشور را از بیگانه بی‌نیاز می‌کند، عبادت مسلم است.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: کارگران و کارفرمایان سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

امام جمعه بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهمان‌نواز، نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد و تلاش‌های مضاعف برای پیشرفت استان چهره یک روحانی مجاهد و مردمی را وی در اذهان مردم ایجاد نموده است.

کد خبر 6089056

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز