Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@09:32:54 GMT

ولایت پذیری حضرت فاطمه(س) الگوی نسل کنونی قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۵۷۲۲

ولایت پذیری حضرت فاطمه(س) الگوی نسل کنونی قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب روز چهارشنبه در مراسم شهادت حضرت زهرا (س) که توسط هیئت عشاق المهدی (عج) استان قزوین برگزار شد اظهارداشت: با نگاهی به سیره و منش حضرت زهرا (س) می توانیم درس های زیادی بگیریم و آن را در زندگی بکار بندیم.

وی گفت: اگر چه حضرت فاطمه (س) در تمامی ابعاد، الگویی جاودان برای حیات طیبه انسان هاست اما ولایت پذیری ایشان می تواند برای امروز و فردای همه پیروان مکتب اسلام درس های بزرگی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمی نسب افزود: دفاعیات و مبارزات حضرت زهرا (س) از آن جهت مهم و سرنوشت ساز است که الگویی برای مبارزه وجود نداشت و ایشان خود طراح مبارزه با تحریف و ترسیم کننده نقشه دفاع از ولایت شد و چون سیاستمداری قهرمان در صحنه، ظاهر شد توانست حماسه خلق کند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد: در تمامی دورانها، ولایت مورد هدف تمامی دنیاطلبان برای رسیدن به اهداف شوم خود بوده و حضرت زهرا (س) به عنوان اولین حامی و مدافع ولایت، آغازگر دفاع از حریم ولایت است.

فاطمی نسب با اشاره به اینکه در عصر حاضر تجلی ولایت در وجود مقام معظم رهبری نهفته است، عنوان کرد: هیئتی که خروجی آن مبارزه با صهیونیست، استکبار و طاغوت نباشد را نمی توان به عنوان یک هیئت اثر گذار معرفی کرد و مسئولان هیئتها باید در زمینه تحقق این مهم فعالیت های لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: دشمنان از گذشته به دنبال انحراف هیئت های مذهبی بودند و در سال های اخیر متاسفانه شاهد ظهور و بروز فرقه شیرازی هستیم که با سوء استفاده از عواطف و احساسات جوانان به دنبال اجرای برخی از اهداف شوم خود هستند که این مهم باید با هوشیاری مسئولان و اعضای هیئات مذهبی خنثی شود.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین یادآورشد: با صدای بلند و رسا اعلام می کنیم فقط در زیر پرچم اباعبدالله الحسین (ع) هستیم و با تبعیت از ولایت فقیه و حرکت در مسیر آن پرچم حسینی را به صاحب اصلی آن خواهیم رساند.

کد خبر 4521604

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه قزوین ایام فاطمیه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

دیگر خبرها

  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • روز مادر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند