Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل کاظمی ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی برپایی نمایشگاه بزرگ دستاوردهای انقلاب با تأکید بر لزوم اطلاع رسانی خدمات دولت و نظام به مردم اظهار داشت: نظام اسلامی در ۴۰ سال گذشته خدمات ارزشمندی برای مردم ارائه کرده و روز به روز شاهد توفیقات بیشتری هستیم که آشنایی مردم به ویژه نسل جوان با این خدمات امری ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: حجم و کیفیت خدمات ارائه شده در حوزه‌های مختلف در چهل ساله اخیر بر کسی پوشیده نیست و اطلاع رسانی این حجم از خدمات به مردم مورد تاکید قرار دارد.

 مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب در استان بوشهر خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی استان در مدرسه سعادت از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن امسال برپا می‌شود.

 کاظمی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان عملکرد خود را در قالب پاورپوینت، کلیپ، اینفو گرافی، تبلیغات محیطی و بصری و عکس و .....در این نمایشگاه ارائه می‌کنند.

 وی یادآور شد: این نمایشگاه به منظور آشنایی بیشتر مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان با دستاوردهای انقلاب برپا می‌شود.

 مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: همزمان با این نمایشگاه نمایشگاه‌های تخصصی دیگری نیز توسط برخی از دستگاه‌های اجرایی استان در دستور کار قرار دارد.

 کاظمی افزود: همچنین همزمان با این نمایشگاه بزرگ در تمام شهرستان‌های استان نیز با تاکید استاندار نمایشگاه دستاوردهای انقلاب برگزار می‌شود.

 وی یادآور شد: برنامه‌های فرهنگی در راستای نشاط اجتماعی هرشب بجز ایام فاطمیه در محل نمایشگاه و همچنین در سالن شهید باهنر در مجاورت نمایشگاه توسط دستگاه‌های مختلف برگزار می‌شود.

کاظمی گفت: انجام مسابقات فرهنگی همراه با اهدای جوایز نیز از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

 مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر یادآور شد: یک غرفه تخصصی نیز برای اهالی رسانه به منظور مصاحبه با مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان استان بوشهر برپا می‌شود.

کد خبر 4521627

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری بوشهر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۵۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، اکرم فرهادی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: یکی از عوامل اصلی ماندگاری پزشکان و بیتوته بودن آن‌ها در مراکز خدمات جامع سلامت، وجود محل زیست مناسب پزشکان است و با احداث مکان‌های مناسب تمام تلاشمان را می‌کنیم تا راه ارائه خدمات سلامت باکیفیت بالاتر به مردم با حضور همیشگی پزشکان هموار شود.

وی تصریح کرد: پانسیون پزشکان دالکی در زمینی به مساحت ۱۰۰ مترمربع و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در محوطه مرکز خدمات جامع سلامت دالکی احداث خواهد شد.

فرهادی گفت: شهر دالکی با جمعیتی در حدود ۹ هزار نفر، به دلیل قرار گرفتن در محور مواصلاتی استان بوشهر به استان فارس، بار مراجعات به بخش درمانی مرکز خدمات جامع سلامت دالکی بالا است و باید توجه بیشتری به زیرساخت‌های درمانی در این شهر شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر ضمن تقدیر از تلاش‌های شبکه بهداشت و درمان دشتستان در خصوص پیگیری و ارتقا زیرساخت‌های بهداشتی این شهرستان خاطرنشان کرد: باعث افتخار است که قدم‌هایی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم برداریم و با تکمیل زیرساخت‌ها، سطح پاسخگویی به نیازهای بهداشتی درمانی مردم بیش‌ازپیش ارتقا می‌یابد.

کد خبر 6088250

دیگر خبرها

  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • آیا می شناسیدش؟
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد