Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جعفر بدری روز چهارشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در محل اتاق بازرگانی افزود: بند (و) تبصره 16 قانون فرصت خوبی برای رفع برخی مشکلات مالی تولیدکنندگان بود که متاسفانه بانک ها از این طرح استقبال نکردند و ابزاری برای الزام آنان به اجرای این مهم وجود ندارد.
وی اظهار داشت: برخی مشکلات اجرایی هستند اما مشکلاتی نیز ناشی از ابهام یا الزام آور نبودن قانون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: بانک ها به طور معمول در مقابل برخی قوانین مقاومت می کنند و دولت نیز نمی تواند به آنان تحمیل کند از مطالبات خود صرفنظر کنند مگر اینکه منبع جبران خسارت های بانک را تامین کند که این مهم در قانون نیامده است.
رییس کل دادگستری لرستان ادامه داد: نحوه برخی محاسبات بانکی اجحاف در حق تولیدکنندگان است و از طرفی برای وصول مطالبات خود با تولیدکننده را تحت فشار قرار می دهند.
بدری با انتقاد از اینکه اولین اقدام بانک ها تحت فشار قراردادن ضامن است، اظهار داشت: بیشترین مراجعات تولیدکنندگان در خصوص مطالبات بانکی بوده که در این زمینه کمک های خوبی از طرف دستگاه قضا صورت گرفته است.
وی با تاکید بر انجام مشاوره های حقوقی توسط تولیدکنندگان افزود: اتاق های بازرگانی باید راهکارهای حقوقی را به فعالان اقتصادی نشان دهند و مشاوره ها نیز از ابتدای فعالیت ها انجام شود.
وی با تاکید بر مدیریت صحیح قانون گفت: با توجه به سیاست های روزمره دولت اگر حمایت های قانونی صورت نگیرد گرفتاری های متعددی برای بخش تولید ایجاد خواهد شد.
رییس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه برخی واحدهای تولیدی استان ایثار می کنند ادامه داد: بازار باید توسط بخش خصوصی کنترل و مدیریت شوند چرا که ناامنی بازار برای این بخش موجب ضرر و زیان مردم خواهد شد.
بدری با انتقاد از صف های طولانی خرید گوشت و تاکید بر حفظ عزت و آبرومندی مردم گفت: مساله گوشت بارها تکرار شده اما بازهم با اجرای تجربه نادرست گذشته، مشکلی حل نمی شود در صورتیکه واگذاری این مهم به بخش خصوصی موجب حل مشکل می شود.
7269/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اقتصاد مقاومتی بخش خصوصی قانون گوشت مشکلات مالی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۵۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، جمعی از اولیای دانش آموزان مناطق منفصل شهری سنندج از حمایت و پشتیبانی مدیریت شعب بانک مهر ایران در کردستان تجلیل کردند.

کورش پیرویسی رئیس انجمن اولیا و مربیان مدارس حسن آباد سنندج با قدردانی از تلاش‌های حسام الدین اسعدی مدیریت شعب بانک مهر ایران در استان کردستان عنوان کرد:کار نیکو و انفاق و کمک به فقرا و نیازمندان و خیراندیشی موهبتی است که خداوند بزرگ نصیب هر کسی نخواهد کرد. آنان که باروح بلند و مناعت طبع و با دستانی گشاده و بخشنده همنوعان خود را چون خود دوست داشته و یاری می‌رساند در پیشگاه حق تعالی عزیز و گرامی‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: در سال گذشته مدارس ناحیه منفصل شهری حسن آباد با مشکلات و کمبودهای متعددی مواجه بود و جناب آقای اسعدی توانست با کمک‌های خود سبب رفع بخشی از مشکلات دانش آموزان و مدارس شد.پیرویسی افزود: ما اولیاء و دانش آموزان مدرسه راهنمایی دخترانه معراج حسن آباد، بر خود لازم دانسته مراتب تقدیر و تشکر خود را نسبت به این اقدام خداپسندانه و بزرگ منشی اعلام داریم.

وی عنوان کرد: دانش آموزان مناطق کم برخوردار با کمبودها و مشکلات متعددی مواجهند بنابراین ضروری است سایر خیرین و مدیران برای رفع مشکلاتشان تلاش کنند.در ادامه حسام الدین اسعدی، مدیریت شعب بانک مهر ایران در استان کردستان عنوان کرد: براساس رسالت ذاتی و انسانی، کمک به همنوعان و تلاش برای رفع نیازهای جامعه وظیفه ماست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یک بانک خیراندیش است، اظهار کرد: چشم اندازو هدف این بانک کمک به رفع نیاز، نیازمندان و اشاعه فرهنگ قرض‌الحسنه است.وی همچنین تصریح کرد: بانک مهر ایران با ارائه خدمات مناسب و در خور شأن مشتریان توانسته است بیشترین مشتریان را در استان کردستان به خود اختصاص داده است.

مدیریت شعب بانک مهر ایران در استان کردستان افزود: در دوره شیوع ویروس منحوس کرونا این بانک در سطح استان حضوری فعال داشته است و با اهدای دستگاه ضد عفونی کننده یو وی به دانشگاه علوم پزشکی و خرید یخچال و دستگاه مخصوص نوزادان و اهدا آن به شیرخوارگاه مریم به مسئولیت‌های اجتماعی ایفای نقش نموده است.

اسعدی تصریح کرد: امروز خرسندیم که مجموعه پرسنل بانک قرض الحسنه مهر ایران در کردستان با اقدامات خود توانسته در رفع محرومیت و کاهش آلام هموطنان نقش آفرینی کنند و امیدواریم که همه مشکلات این عزیزان رفع شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900626

دیگر خبرها

  • قوانین کارگر وجود دارد اما اجرا نمی‌شود 
  • سمنان در اجرای سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی است
  • قوانین سختگیرانه اتحادیه اروپا یقه آیپد را گرفت!
  • آمریکا: ۵ واحد نظامی اسرائیل مرتکب نقض قوانین شده‌اند
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • معمای کف و سقف مجاز حجاب
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • آشنایی با قانون مدنی؛ مقدمه