Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد عطاردیان رئیس شورای عالی سندیکای شرکت‌های ساختمانی، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برخی از سازمان‌های دولتی مثل سازمان برنامه و بودجه، سندیکای شرکت‌های ساختمانی را در برخی موارد و تصمیم‌گیری‌ها دخالت می‌دهند، گفت: این روزها بحث تحریم‌ها بسیار نمود پیدا کرده است؛ بنابراین اگر میان سازمان‌های مردم نهاد، بخش خصوصی و دولت و حاکمیت اتحاد برقرار شود ما از تحریم‌ها عبور خواهیم کرد و به موفقیت‌های بزرگی خواهیم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه این اتحاد باعث خواهد شد ما بر تحریم‌ها غلبه کنیم، گفت: هدف ما در سندیکای ساختمانی این نیست که مدام از دولت ایراد بگیریم اما به هر حال در برخی مشورت‌ها یا به حرف و راهکارهای ما گوش نمی‌کنند و یا اینکه به ما اعتقادی ندارد. 

عطاردیان افزود: مساله شفاف‌سازی این روزها بسیار مهم است اما متاسفانه برخی از سازمان‌های دولتی در  اجرای طرح‌های عمرانی برای آنها قیمت تمام شده معلوم نیست و حتی علاقه‌ای هم به اینکه بدانند پروژه و طرح‌های عمرانی با چه قیمتی به اتمام می‌رسد ندارند. 

رئیس شورای عالی سندیکای شرکت‌های ساختمانی با بیان اینکه سازمان‌های دولتی استدلال می‌کنند که پروژه‌ها از این جیب دولت به آن جیب دولت است، گفت: بخش خصوصی تلاش می‌کند در شفاف‌سازی قیمت در پروژه‌های عمرانی دقت لازم و صرفه‌جویی لازم را انجام دهد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۶۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد

به گزارش «تابناک» به نقل از اقتصاد آنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی های زن خبر داد.
 
استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

دیگر خبرها

  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • محیط زیست به مثابه تمام دولت/تلنگری به طرفداران گفتمان سازش/نگرانی تمام‌نشدنی یک واگذاری
  • تظاهرات دانشجویی در آرژانتین 
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد