Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@19:32:25 GMT

جزئیات افتتاحیه و اختتامیه جشنواره فیلم فجر 37

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۶۲۷۷

مراسم افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر سه‌شنبه شب نهم بهمن ماه در پردیس تئاتر تهران برگزار خواهد شد. کیارش اسدی‌زاده کارگردان مراسم افتتاحیه و منصور ضابطیان مجری مراسم است.

همچنین مراسم اختتامیه جشنواره دوشنبه بیست و دوم بهمن ماه در برج میلاد برگزار می‌شود و احد صادقی کارگردان این مراسم است. اجرای مراسم اختتامیه را محمدرضا شهیدی‌فر برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده همزمان با سالگرد چهلمین سال انقلاب اسلامی ۱۰ تا ۲۲ بهمن ماه برگزار می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر تئاتر برج میلاد جشنواره فیلم انقلاب اسلامی ۲۲ بهمن برج میلاد جشنواره فیلم فجر اختتامیه جشنواره فیلم فجر افتتاحیه جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۶۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه در هرمزگان با حضور ۵۰ خبرنگار

به گزارش خبرگزاری مهر، هفتمین تور نظارتی قوه قضائیه صبح امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه) با حضور بیش از ۵۰ خبرنگار و عکاس از ۳۵ رسانه مختلف جهت بازدید از اقدامات قضائی انجام شده در استان هرمزگان و پیگیری اجرای مصوبات سفر ریاست قوه قضائیه به این استان آغاز شد.

گفتنی است، پیش از این مرکز رسانه قوه قضائیه ۶ تور نظارتی را با حضور اصحاب رسانه برگزار کرده است.

اولین تور نظارتی قوه قضائیه، با حضور ۸۰ نفر از اصحاب رسانه جهت بازدید از زندان رجایی‌شهر برگزار شد و خبرنگاران در جریان روند تخلیه این زندان قرار گرفتند.

دومین تور نظارتی مرکز رسانه قوه قضائیه نیز با حضور بیش از ۲۰ رسانه اعم از صداوسیما، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های کشور، در استان گلستان برگزار شد و خبرنگاران در جریان اقدامات دستگاه قضا برای اجرای طرح گردشگری جزیره آشوراده و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در روستای زیارت قرار گرفتند.

سومین تور نظارتی مرکز رسانه قوه قضائیه با محوریت تبیین اقدامات قوه قضائیه در حوزه عدالت اجتماعی، یکپارچگی سامانه گمرک و بنادر، اقدامات انجام شده در حوزه اقتصاد مقاومتی در راستای حل و فصل مشکلات کارخانجات و واحدهای تولیدی در استان هرمزگان برگزار و در این تور نیز ۶۰ نفر از خبرنگاران از ۴۵ رسانه کشور حضور داشتند.

اصحاب رسانه همچنین در چهارمین تور نظارتی قوه قضائیه و در راستای آشنایی با مأموریت‌ها و فعالیت‌های بنیاد تعاون زندانیان کشور در قالب ۳۰ رسانه مختلف که شامل ۴۵ نفر خبرنگار و عکاس بودند از مجتمع‌های مختلف بنیاد تعاون زندانیان فشافویه بازدید کردند.

پنجمین تور نظارتی قوه قضائیه نیز به میزبانی اداره کل زندان‌های استان قم برگزار شد که در این تور نیز ۴۵ خبرنگار و عکاس از ۲۰ رسانه حضور داشتند و از بخش‌های مختلف اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی استان قم بازدید کردند. همچنین در این تور نظارتی، خط تولید موتورسیکلت برای اولین‌بار در زندان قم راه‌اندازی شد.

زندانیان استان البرز میزبان ششمین تور نظارتی رسانه‌ای قوه قضائیه بودند و در این تور، ۳۵ خبرنگار و عکاس جهت بازدید و نظارت بر کارخانه دوچرخه‌سازی زندانیان قزلحصار عازم این زندان شدند و از بخش‌های مختلف این کارخانه بازدید کردند.

کد خبر 6097830

دیگر خبرها

  • (عکس) قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه در هرمزگان با حضور ۵۰ خبرنگار
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان (عکس)
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم