Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد مردمی پاسداشت مقام سردار شهید حاج قاسم میرحسینی گفت: یادواره های شهدای سیستان و بلوچستان با محوریت سردار شهید حاج قاسم میرحسینی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «علیرضا کیخا» در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: امسال برای نخستین بار ستاد مردمی به منظور پاسداشت مقام سردار شهید حاج قاسم میرحسینی در سیستان و بلوچستان برای معرفی این شهید تراز کشوری به عنوان یک الگو برای جوانان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی ستاد مردمی پاسداشت مقام سردار شهید حاج قاسم میرحسینی تصریح کرد: شهید میرحسینی از شهدای برجسته سیستان و بلوچستان هستند که تا کنون سپاه پاسداران یادواره این شهید والا مقام را برگزار می کرد اما امسال برای نخستین بار این یادواره به صورت کاملا مردمی برگزار می شود.

 

وی افزود: شهید میرحسینی از چنان جایگاهی در سطح کشور برخوردار هستند که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که «شهید میرحسینی یکی از فرماندهان شجاع جنگ بود و من مردم خطه سیستان و سیستان و بلوچستان را اینجور شناختم؛ اما متاسفانه تاکنون نسبت به معرفی این شهید تراز کشوری کوتاهی شده است.

 

سخنگوی ستاد مردمی پاسداشت مقام سردار شهید میرحسینی با تاکید بر اینکه این شهید می‌تواند به عنوان یک الگوی برای جوانان این مرز و بوم معرفی شود، افزود: شجاعت، بصیرت، معرفت و عرفان از ویژگی‌های بارز شهید میرحسینی بود.

 

وی ادامه داد: یکی از مهمترین ویژگی های شهید میرحسنی مردمی بودن این شهید والا مقام است.

 

کیخا اظهار داشت: با توجه به همین ویژگی مردمی بودن شهید میرحسینی چند سالیست که شماری از جوانان سیستان و بلوچستان گرد هم آمده و تصمیم بر آن دارند تا مراسم‌های گرامیداشت این شهید بزرگوار را به صورت کاملا مردمی و خودجوش برگزار کنند

 

وی افزود: ستاد مردمی بزرگداشت شهید میرحسینی عملیاتی 40 روزه طراحی کرده که به 6 هفته تقسیم بندی شده است.

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مجلس خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد مراجع و علماء مراجع دیدار با مراجع آسیب های اجتماعی تشییع مرز و بوم شهید تراز یادواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام

به همت ستاد اجرایی فرمان امام ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی وقوع بارش‌های سیل آسا در جنوب استان سیستان و بلوچستان با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده توزیع شد.

محمدترکمانه مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان‌های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیر‌های زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی‌های دقیق و بررسی‌های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه‌های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده‌های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده‌ها جبران خواهد شد.

همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده است همچنین علاوه بر توزیع ۳ هزار پتو و ۸۰ رول موکت بیش از ۱۰ هزار غذای آماده و بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

گفتنی است وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و درحال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

ترکمانه تاکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • شهدا مایه افتخار سیستان و بلوچستان هستند