Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@12:34:12 GMT

مددجویان کمیته امداد صاحب مسکن مهر می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۶۵۸۳

مددجویان کمیته امداد صاحب مسکن مهر می‌شوند

به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، نشستی درباره چالش‌ها و مشکلات مسکن مهر با قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) در امور تامین مسکن و نمایندگان شرکت عمران شهر‌های جدید برگزار شد، در این نشست علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بار دیگر اتمام پروژه‌های مسکن مهر را مهم‌ترین اولویت دولت دوازدهم در حوزه راه و شهرسازی خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن یادآوری کرد: در این نشست مشترک مشکلات و چالش‌های پروژه‌های مسکن مهر و انتقال واحد‌های فاقد متقاضی به کمیته امداد مورد بررسی قرار گرفت و کمیته امداد امام خمینی (ره) موظف شد لیست پروژه‌های مورد نظر خود را از میان واحد‌های فاقد متقاضی در استان‌های کشور به وزارت راه و شهرسازی اعلام کند تا پس از آن بتوانیم قیمت هر پروژه را برای آنها معین کنیم.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های فاقد متقاضی مسکن مهر، مبتلا به چالش‌هایی هستند که برخی از آنها در سطح ملی و برخی استانی هستند، افزود: در این جلسه همچنین مقرر شد چالش‌های ملی این پروژه‌ها را در روز‌های آتی در مجموعه وزارت راه و شهرسازی برطرف کنیم و پس از آن طی جلساتی با مدیران استان‌ها به رفع سایر مشکلات این پروژه‌ها بپردازیم.

وی در خصوص توافق با کمیته امداد امام خمینی در واگذاری این واحد‌ها به مددجویان ابراز امیدواری کرد که سازمان ملی زمین و مسکن با این توافق بتواند گامی در رفع مشکل مسکن خانوار‌های کمتر برخوردار بردارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش‌های معماری و شهرسازی ایران

دریافت 58 MB

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در شاهرود به اعضای علمی دانشگاه، اساتید و کارشناسان حوزه‌های معماری، شهرسازی، عمرانی و گردشگری گفت: امروز با یک شلختگی و آشوبناکی در طراحی شهرهایمان مواجه هستیم و شاهدیم با آپارتمان سازی مفاهیمی مانند محله نابود شده و به جای محله‌هایی که مسجد محور و یک عنصر اجتماعی محسوب می‌شد و حتی قواعد خودش را داشت، برج‌هایی ساخته‌ایم که با قواعد هیأت مدیره ها اداره شده و انسان‌ها به ماشین بدل شده‌اند تا جایی که همسایه‌ها از هم خبر ندارند.

بخش‌هایی از این سخنرانی وی در اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی توسط علی شهسوار خبرنگار خبرگزاری مهر تهیه شده که با هم می‌بینیم.

کد خبر 6098734

دیگر خبرها

  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • چالش‌های معماری و شهرسازی ایران
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود