Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - اعتراض باشگاه لوانته به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا درباره حادثه مصاف اخیر تیم مقابل بارسلونا به جایی نرسید. ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اسپانیا در جلسه اضطراری امروز (چهارشنبه) خود با تأیید حکم کمیته انضباطی این سازمان، اعلام کرد که تیم فوتبال بارسلونا در جام حذفی اسپانیا باقی خواهد ماند و لوانته به این رقابت‌ها باز نخواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا متهم است که در بازی رفت خود مقابل لوانته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا از یکی از بازیکنان تیم دوم خود به نام چومی که 5 اخطاره بوده، استفاده کرده است. طبق قوانین، لوانته 48 فرصت داشت که نسبت به این موضوع شکایت کند اما تعلل این باشگاه برای ارائه شکایت خود که 4 روز پس از پایان مهلت قانونی صورت گرفت، سبب شد که کمیته انضباطی به این شکایت ترتیب اثر ندهد.

به همین دلیل لوانته نسبت به حکم انضباطی به کمیته استیناف اعتراض کرد که اکنون این سازمان هم اعتراض تیم دسته دومی فوتبال اسپانیا را رد کرده است.

کمیته استیناف فدارسیون فوتبال اسپانیا هم دلیل رد اعتراض لوانته را ارائه شدن آن خارج از مهلت قانونی اعلام کرده است. به این ترتیب لوانته که در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 4 بر 2 مقابل بارسلونا شکست خورد، به جام حذفی باز نخواهد گشت و مصاف بارسایی‌ها و سویا در مرحله یک چهارم نهایی به قوت خواد باقی ماند.

فوتبال جهان| لوانته شکایتش از تخلف بارسلونا را به کمیته استیناف برد

بازی رفت تیم‌های فوتبال بارسلونا و سویا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا، از ساعت 23:59 دقیقه امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان آندلس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال اسپانیا بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال اسپانیا بارسلونا فوتبال اسپانیا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۶۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی

اگر ثابت شود که سیاستمداران در فوتبال اسپانیا نقش تعیین کننده ای داشته اند، باشگاه های لالیگایی پاسوز این تخلف می شوند. 

طرفداری | در حالی که تحقیقات درباره یک فساد چند میلیون دلاری در جریان است، روز پنجشنبه به دستور دولت اسپانیا، کمیته ویژه‌ای برای نظارت بر فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا ایجاد شد. 

اتهامات فساد به دوران ریاست لوییس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا که از سال 2018 تا 2023  فدراسیون را رهبری می کرد، باز می گردد.  این پرونده حول محور به‌روزرسانی‌های روبیالس در سوپرجام اسپانیا در سال 2020 متمرکز است، زمانی که این مسابقات از یک رقابت دو تیمی به یک تورنمنت چهار تیمی تبدیل شد و در عربستان سعودی برگزار شد. طبق گزارش آسوشیتدپرس، قرارداد انتقال سوپرجام به خاورمیانه در آن زمان 42 میلیون دلار ارزش داشت.

به گزارش آاس، اگر ثابت شود که در این میان مداخله سیاسی وجود داشته، تیم ملی اسپانیا و باشگاه های لالیگایی ممکن است از حضور در رقابت های تحت نظر یوفا (یورو، لیگ قهرمانان اروپا و ...) محروم شوند. یوفا و فیفا هر دو این پرونده را زیر نظر دارند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد