Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خرداد: صهیونیست‌های برزیل علیه یک کارتونیست مشهور این کشور شکایت کردند.


به گزارش شفقنا به نقل از راشاتودی؛ «آروئیرا» کارتونیست معروف برزیلی به تازگی کاریکاتوری از «جایر بولسونارو» رییس جمهور برزیل و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل منتشر کرده که باعث شده یهودیان برزیلی از او به دادگاه شکایت ببرند. صهیونیست‌ها می‌گویند جدیدترین اثر این هنرمند، به شدت ضدیهودی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کاریکاتوریست برزیلی در اثر جدید خود، بولسونارو و نتانیاهو را در آغوش یکدیگر تصویر کرده درحالیکه با دست‌های خود علامت صلیب شکسته – که نماد نازی‌ها در دهه ۳۰ و ۴۰ میلادی بود- را ایجاد کرده‌اند. اشاره آروئیرا به موافقت رییس جمهور جدید برزیل با انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به قدس اشغالی است. این درحالی است که رییس جمهور برزیل در سفر اخیر نتانیاهو روابط با اسراییل با به برادری تشبیه کرده بود.
باوجود شکایت یهودیان برزیلی از آروئیرا، او هنوز اثر خود را از وبسایتش حذف نکرده است.

برچسب ها: کاریکاتور ، صهیونیست‌ ، برزیل

منبع: خرداد

کلیدواژه: کاریکاتور صهیونیست برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۶۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!

به گزارش "ورزش سه"، یوآندی لئال هیدالگو دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال برزیل که اصالتی کوبایی دارد، پس از دو فصل حضور در گاز پیاچنزا ایتالیا، از این تیم جدا و راهی تیم لوکوموتیو نئوسیبرسک شد.

خود این بازیکن و همچنین پلامن کنستانتینوف سرمربی لوکوموتیو نئوسیبرسک این انتقال را تایید کردند تا لئال حضور در لیگ روسیه را نیز تجربه کند. 

لوکوموتیو نئوسیبرسک که این فصل در عین ناباوری نتوانست به جمع چهار تیم سوپر لیگ روسیه صعود کند، امیدوار است با این بازیکن برزیلی و خریدهای دیگرش همچون مارکو ایوویچ و ایگور کوبزار دوباره به جمع چهار تیم این لیگ بازگردد. 

زنیت کازان در حال حاضر قدرتمند ترین باشگاه روسیه است که این فصل نیز توانست قهرمان سوپر لیگ والیبال روسیه شود.

دیگر خبرها

  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی
  • هزاران صهیونیست برای سرنگونی نتانیاهو شعار دادند
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • مشکل اصلی برای آتش‌بس در غزه شخص نتانیاهو است
  • تورم و گرانی مسکن زنگ خطر بحران را به صدا درآورد؛ 3 تصویر از افزایش قیمت مسکن
  • ناتو زنگ خطر را به صدا درآورد
  • (ویدئو) سیل مرگبار در برزیل
  • انتقاد «یائیر لاپید» از دخالت تندروهای صهیونیستی در ارتش
  • انتقاد اردوغان از بی‌تفاوتی غرب نسبت به نسل‌کشی در غزه توسط صهیونیست‌ها
  • مقامات صهیونیست تهدید کردند؛ حکم بازداشت نتانیاهو صادر شود...