Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب الزمان(ع) استان اصفهان، با صدور پیامی درگذشت سردار دکتر احمد فضائلی را تسلیت گفت. متن پیام فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان بدین شرح است:

هوالباقی

وبشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون

سلام علیکم؛

خانواده محترم فضائلی

با نهایت تأسف خبر درگذشت «سردار سر افراز اسلام جانباز دکتر احمد فضائلی» واصل و موجب تألم و تأثر خاطر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحیت الهی بر سفرکرده که حیات طیبه اش را با زهد و پارسایی سپری نمود با الهام گرفتن از مکتب ناب محمدی (ص)  برای اعتلای ایران اسلامی و دفاع ازکیان این سرزمین با پیروزی از فرهنگ سرخ عاشورایی مجاهدت نمود پس از سالها صبرو مجاهدت و جانبازی و با تحمل درد محنت و هجران که شور پیوستن به صف  اصحاب عاشورایی امام عصر (عج) و شوق رسیدن به حماسه سازان دفاع مقدس بود سرانجام او اینک در جوار رحمت الهی در محضر شهیدان سکنی گزید.

امید است خداوند او را در اعلی علیین و در نعیم مقیم با صلحا و صدیقین محشور فرماید انشاءالله

اینجانب رحلت آن یادگار دفاع مقدس را به خانواده صبور و محترم ایشان و همرزمان و دوستان آن عزیز سفرکرده تسلیت عرض نموده و از خداوند  منان برای آن مرحوم علو درجات و بهره مندی از الطاف بیکران الهی و برای بازماندگان مصیبت دیده ، پاداش صابرین توام با عزت و سعادت مسئلت مینمایم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۷۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟

شهید زاهدی علی رغم درجه بالای نظامی دوست نداشت لباس بسیجی را از تن دربیارد. همرزمانشان می گویند: سردار فرمانده لشکر شده بود و هنوز می خواست در لباس بسیجی بماند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سردار محمدرضا زاهدی از رزمندگان و فرماندهان هشت سال جنگ تحمیلی بود که در کنار مردانی چون شهیدان حسین خرازی و احمد کاظمی همراه دیگر هم شهری های اصفهانی اش، مقابل حزب بعث ایستاد. سردار زاهدی پس از جنگ همچنان در میدان جهاد حضور داشت و این بار در محور مقاومت فعالیت های موثری داشت. 

این سردار رشید اسلام در عین گمنامی گام های بلندی در جهت پیروزی جنگ هایی چون جنگ 33 روزه برداشته بود و در سال های خیر این سرزمین سوریه بود که او را زیاد دیده بود. سرانجام هم فروردین سال جاری سردار زاهدی در کنسولگری ایران در سوریه توسط اسراییل در کنار چند تن دیگر از همرزمانش به شهادت رسید. 

حکم ابلاغ درجه سرتیپ تمامی در سال 1369

 شهید زاهدی علی رغم درجه بالای نظامی دوست نداشت لباس بسیجی را از تن دربیارد. همرزمانشان می گویند: سردار فرمانده لشکر شده بود و هنوز می خواست در لباس بسیجی بماند که با دستور فرماندهان بالاتر و اشاره به اینکه جایگاه فرمانده لشکری فقط برای پاسداران بود و نه بسیجیان، لباس سپاه پوشید.

پس از اتمام جنگ و وقتی ساماندهی نیروها بر اساس درجه انجام شد، او از این امر ناراحت بود و معتقد بود جو همدلی و برادری بین رزمندگان ممکن است آسیب ببیند و رنگ دنیایی بگیرد.

دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی

ولی تنها چیزی که بارها با خوشحالی می‌گفت، این بود که حضرت آقا درجه هایش را داده و آن سردوشی و دو مدال فتح و نصر را در کیف خاصی نگهداری می کرد و چون امام خامنه ای آنها را داده بودند برایش با ارزش بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان