Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتمین دوره توان‌افزایی مروجین فناوری نانو با حضور بیش از ۱۰۰ نهاد ترویجی نانو از امروز در سازمان مرکزی دانشگاه پیام‌نور آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، هفتمین دوره توان‌افزایی مروجین فناوری نانو با هدف آموزش و پرورش گروه‌های دانشجویی و دانشگاهی فعال در حوزه نانو، تبادل نظرات و پیشنهادات و بررسی موانع و مشکلات موجود در مسیر ترویج فناوری نانو از تاریخ ۳ تا ۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ در محل سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  همچنین، بنیاد آموزش فناوری نانو و معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور میزبان بیش از ۱۰۰ نهاد ترویجی فعال در حوزه فناوری نانو است.

گفتنی است، در این برنامه ۱۳۰ نفر از ۱۰۱ نهاد ترویجی فعال ثبت‌نام کرده‌اند. در میان نهاد‌های ترویجی شرکت‌کننده، ۷۶ گروه دانشجویی، ۱۰ شرکت آموزشی و ۱۵ نهاد دانشگاهی حضور دارند. ۱۰ درصد از شرکت‌کنندگان از شهر تهران و سایر شرکت‌کنندگان به نمایندگی از سایر شهر‌های ایران در این مراسم حضور خواهند داشت. نهاد‌های ترویجی دانشجویی و دانشگاهی از دانشگا‌ه‌های وابسته به وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی در این برنامه ثبت‌نام کرده‌اند. در این میان نهاد‌های ترویجی مجموعه دانشگا‌ه‌های پیام نور بیشترین استقبال را از این مراسم داشته‌اند.   در هفتمین دوره توان‌افزایی مروجین فناوری نانو برنامه‌های متنوعی از قبیل: کارگاه تیم‌سازی و کار تیمی، رقابت تیمی، جلسات هم‌اندیشی، جلسات بحث و بررسی آیین‌نامه‌های حمایتی بنیاد آموزش فناوری نانو، جلسه بررسی و نقد مشکلات و معضلات نهاد‌های ترویجی در فعالیت‌هایشان، برنامه‌های فرهنگی، شبکه‌سازی، و انتقال تجربیات موفق میان نهاد‌های ترویجی برنامه‌ریزی شده است.   سخنرانان هفتمین دوره توان‌افزایی مروجین فناوری نانو، ناجی معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور؛ کریمی معاون پژوهشی دانشگاه پیام‌نور؛ احمدوند مدیر کارگروه ترویج فناوری نانو؛ زند حسامی مدیرکل دفتر تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و باقری مدیر بنیاد آموزش فناوری نانو به معرفی ستاد توسعه فناوری نانو و بخش‌های مختلف آن پرداخت هستند.   در این مراسم احمدوند مدیر کارگروه ترویج فناوری نانو تصریح کرد: اولویت اصلی کشور در حوزه فناوری نانو صادرات محصولات نانویی است. در حال حاضر بیش از ۳۰ هزار متخصص حوزه فناوری نانو، بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده محصولات نانویی و حدود ۵۰۰ محصول نانویی در کشور داریم.   وی تصریح کرد: نهاد‌های ترویجی فناوری نانو در حوزه صادرات خدمات آموزشی نانویی به صورت فعال عمل کنند تا مباحث آموزشی فناوری نانو که در کشور به تولید می‌رسید با دیگر کشور‌ها تبادل شود.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فناوری نانو صادرات محصولات نانویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۷۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ظهر امروز شنبه (۸ اردیبهشت) جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه شهید چمران اهواز با تجمع مقابل درب این دانشگاه حمایت خود را از اعتراضات دانشجویان و استادان آزادی خواه  آمریکایی علیه رژیم صهیونیستی در غزه را  اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ضمن حمایت از دانشجویان و استادان معترض آمریکایی به جنایات اشغالگران ،  خواستار پایان جنایات صهیونیست‌ها در غزه شدند.

همچنین دانشجویان و دانشگاه شرکت کننده در این تجمع که پرچم های مقدس کشورمان ، فلسطین و جبهه مقاومت را در داشت داشتند ،  خواستار رسیدگی به جنایات اشغالگران قدس از سوی مجامع بین المللی شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • تشکل‌های دانشجویی غزه دوشادوش جنبش دانشگاهی تاریخ ساز در آمریکاست
  • نشست هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی دانشگاه پیام نور خوزستان
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • برگزاری مسابقه«سنتز سبز نانوذرات نقره به کمک عصاره لیمو»
  • جنبش دانشجویی آمریکا خواب را از چشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • عجیب‌ترین رشته‌های دانشگاهی / از زامبی شناسی تا مدیریت دوشیدن شیرگاو
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری