Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد قلندری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال طرح نوروزی زودتر از سال های قبل و از اول بهمن ماه با ایجاد گشت های مشترک گروه بازرسی این اداره با همکاری اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، اتحادیه صنفی و شبکه بهداشت و درمان آغاز شده است و تا پایان فروردین 98 ادامه دارد.
وی ادامه داد: در این طرح علاوه بر نظارت و بازرسی هر روزه از واحدهای صنفی، 13 گروه نظارتی نیز به صورت هفتگی از 13 منطقه شهر عملیات بازرسی و نظارت نحوه خرید و فروش، قیمت گذاری و موارد بهداشتی را پایش و با متخلفان برخورد خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قلندری با تاکید بر اینکه در مدت اجرای این طرح هیچ گونه افزایش قیمت برای خدمات یا سایر کالاها نخواهیم داشت، اظهار داشت: نحوه قیمت گذاری کالاها و خدمات به واحدهای صنفی و غیر صنفی به زودی ابلاغ می شود.
وی اضافه کرد: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار در مراحل تامیـن، توزیع، ارایه خدمات و قیمت ها با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال، ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی، جلوگیری از تخلفات احتمالی، رسیدگی فوری، دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارش های مردمی و ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه از اهداف اجرای طرح ویژه بازرسی و نظارت نوروزی است.
مسوول بازرسی واحد های صنفی مهاباد یادآور شد: مردم نیز نقش مهمی در این نظارت دارند و می توانند پیشنهادها، انتقادات و شکایت های خود را به سامانه 124 این اداره منعکس کنند.
به گزارش ایرنا، شهرستان 241 هزار نفری مهاباد دارای 6 هزار و 800 واحد صنفی است؛ اصناف بزرگترین بخش اقتصادی این شهرستان را تشکیل می دهند.
9903/6185/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها افزایش قیمت جامعه خرید و فروش شبکه بهداشت و درمان کنترل و نظارت جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۷۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی اکبر نصری سرآسیا اظهار کرد: طی رصد و پایش عمده فروشی‌های مصلی در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی برنج تقلبی توسط یکی از افراد سودجو، بررسی موضوع را در کمترین فرصت ممکن آغاز کردیم.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد ادامه داد: طی بررسی‌های بیشتر به انباری در بازار مصلای مشهد رسیدیم که وجود برنج تقلبی در آن عنوان شده بود.

وی افزود: پس از رسیدن به انبار علی رغم مخالفت فرد متخلف جهت ورود به انبار با دستور قضائی به محل ورود پیدا کردیم.

نصری سرآسیا بیان کرد: پس از ورود به انبار با ۷ تن برنج تقلبی و ۳ دستگاه چرخ کیسه دوز و مقدار زیادی کیسه خالی برنج با برندهای درجه یک رو برو شدیم.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد تصریح کرد: پس از مشاهده تخلف در محل انبار و در حضور مسؤولین دستگاه‌های نظارتی صورت جلسه تنظیم و اموال امانت سپاری و نمونه جهت آزمایش به اداره نظارت بازرسی انتقال یافت.

وی با بیان اینکه با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد گفت: انبار در حضور مسؤولین نظارتی پلمب شد.

کد خبر 6088371

دیگر خبرها

  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک