Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه «العالم»، در جریان درگیری الحشد الشعبی با عناصر داعش در مرز‌های سوریه و عراق ۴۳ تروریست کشته و زخمی شدند.

«قاسم مصلح» فرمانده عملیات الانبار درباره جزئیات این درگیری اعلام کرد در جریان یک عملیات پیش‌دستانه، یک مرکز تجمع عناصر داعش در منطقه «الباغوز» در جنوب شرق دیرالزور سوریه هدف حملات توپخانه‌ای قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد بر اثر این حملات، تجهیزات نظامی و مخزن‌های سوخت متعلق به این گروه تروریستی نیز منهدم شد. او گفت پیش از این حمله، اطلاعات دقیقی به دست نیرو‌های عراقی رسیده بود مبنی بر اینکه عناصر داعش قصد دارند نیرو‌های امنیتی عراق را در نوار مرزی به ویژه منطقه الباغوز هدف قرار دهند.

بمباران مواضع داعش در خاک سوریه از سوی جنگنده‌ها و توپخانه عراق پیش از این بار‌ها صورت گرفته است و هر بار نیز دولت دمشق ضمن اطلاع، اجازه آن را صادر کرده است. اما تاکنون عملیاتی از سوی ارتش سوریه در خاک عراق انجام نشده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عراق گروه های تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۷۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات توپخانه‌ای و پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

خبرنگار الجزیره از حملات صهیونیست‌ها به مناطقی در جنوب لبنان طی امروز-شنبه- خبر داد.

به گزارش ایسنا، این خبرنگار گزارش داد که صبح امروز پس از ساعاتی آرامش و وقفه در بمباران مداوم یا شدید از سوی دو طرف، رژیم صهیونیستی حومه شهرک طیر حرفا در جنوب لبنان و نیز خانه‌ای در نزدیکی مسجد جامع در مرکز این شهرک را هدف بمباران قرار داد.

خبرنگار الجزیره همچنین گزارش داد که یک پهپاد اسرائیلی یک خودرو را در شهرک بنت جبیل در جنوب لبنان هدف قرار داد که گزارشی از تلفات جانی منتشر نشده است.

رسانه‌های لبنانی نیز با اشاره به خالی بودن خودرو گزارش دادند که موشک صهیونیست‌ها در نزدیکی خودرو سقوط کرده و به آن اصابت نکرده است.

بامداد شنبه نیز توپخانه ارتش اشغالگر حومه شهرک‌های ناقوره و علما الشعب در جنوب لبنان را مورد حمله و بمباران قرار داد.

منابع مطبوعاتی عربی نیز اشاره کردند که آتش مستقیم از جنوب لبنان به سمت مواضع اشغالگران در جلیل غربی شلیک شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان
  • درگیری مسلحانه و چهار کشته و زخمی در زاهدان
  • حملات توپخانه‌ای و پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس