Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال کشورمان توانست به راحتی از سد عمان عبور کند و به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا برسد.


به گزارش شریان نیوز، از میان ۸ تیمی که به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند، تیم ملی فوتبال کشورمان با قدرت بیشتری توانست رقیبش را از پیش رو بردارد. به این نتایج دقت کنید:

ویتنام یک (۴) - اردن یک (۲) به وقت اضافی‌های و ضربات پنالتی کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چین ۲ – تایلند یک
ایران ۲ – عمان صفر
ژاپن یک – عربستان صفر
استرالیا صفر (۴) – ازبکستان (۲) به وقت‌های اضافی و ضربات پنالتی کشیده شد.
امارات ۳ – قرقیزستان ۲ به وقت‌های اضافی کشیده شد.
کره جنوبی ۲ – بحرین یک به وقت‌های اضافی کشیده شد.
قطر یک – عراق صفر
این نتایج ثابت می‌کند مقتدرانه‌ترین پیروزی برای تیم ملی ایران رقم خورده آن هم در شرایطی که به نظر می‌رسید بحرین، قرقیزستان، ازبکستان، تایلند و ویتنام، تیم‌های ضعیف تری نسبت به عمان باشند، اما از این جمع، ویتنام به مرحله بعدی رسید و باقی تیم‌ها به سختی حذف شدند. فراموش نکنید که ژاپن در حالی به مرحله یک چهارم نهایی رسیده که مقابل عربستان، یک تیم کاملا تسلیم شده بود و مالکیتش کمتر از ۳۰ درصد بر توپ و میدان بود.
تیم ملی ایران، اما در همان نیمه نخست بازی با عمان به ۲ گل رسید، یک پنالتی حریف را مهار کرد و در نیمه دوم به حفظ نتیجه پرداخت. اگر سردار آزمون و مهدی طارمی در روز خوب خود بودند، تعداد گل‌های زده مان بیشتر هم می‌شد، ولی با توجه به نتایج، تیم ملی قدرتمندتر از سایر مدعیان به نظر می‌رسد.

  منبع: خبرورزشی دسته بندیورزشی

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۷۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سید ابوالفضل حسینی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.

وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • حضور ۳۳۷ حافظ آذربایجان شرقی در آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم
  • غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد