Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@23:37:23 GMT

دستگیری یکی از متهمان بزرگ رباخواری

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۷۷۳۱

دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با رباخواران، روز گذشته یکی از متهمان بزرگ رباخواری در ابرکوه بازداشت شد. ناطقان: محمدحسین ابراهیمی اظهار کرد: در راستای مطالبه اکثریت مردم، همکاری مسئولان مربوطه و تلاش مجموعه قضایی شهرستان، اقدامات مناسبی در جهت جلوگیری از جولان رباخواران در ابرکوه در حال انجام است تا بتوانیم این جرم و گناه بزرگ را ریشه‌کن کرده یا جلوی رشد آن را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تأکید بر این که ابرکوه تنها شهری نیست که در آن ربا انجام می‌شود، تصریح کرد: امروز ابرکوه عَلَم مبارزه با رباخواری را بلند کرده تا الگویی برای سایر مناطق کشور باشد و خوشبختانه تاکنون نیز طرح مذکور موفقیت‌هایی را نیز به همراه داشته است.
ابراهیمی بیان کرد: در همین راستا نیز روز گذشته یکی از متهمان بزرگ رباخواری به ‌واسطه شکایت شاکی خصوصی و طی مراحل قانونی بازداشت شد تا به پرونده وی رسیدگی شود.
 دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه همچنین از استرداد مبلغ چهار میلیارد ریال در قالب 20 فقره چک، توسط فرد رباخوار به مالک اصلی خبر داد و گفت: نامبرده پس از احراز ندامت، توبه و استغفار، مبلغ مذکور را به شاکی استرداد کرد.
ابراهیمی تأکید کرد: صاحبان اموال که به ‌واسطه عملیات ربا، حقوقی از آنان ضایع شده است می‌توانند با تنظیم شکایت علیه رباخوار و تشکیل پرونده، در جهت احقاق حقوق خود اقدام کنند.
منبع: ایسنا برچسب ها: رباخواری ، متهم ، ابرکوه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رباخواری متهم ابرکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۷۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد

به گزارش خبرآنلاین؛سرهنگ حسین مافی در این زمینه اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۸۱ چیتگر در حال گشتزنی در خیابان‌های اطراف دریاچه چیتگر بودند که یک دستگاه خودروی سواری سفید با ۲ سرنشین را مشاهده کردند که در حال زاغ زنی خودروهای پارک شده بودند.

برنا در خبری نوشت:سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: پس از استعلام پلاک مشخص شد خودروی مذکور مسروقه است و همین مساله ماموران را بر آن داشت تا به راننده دستور توقف دهند.

سرهنگ مافی ادامه داد: متهمان بدون توجه به دستور پلیس سعی کردند از محل متواری شوند که با تعقیب و گریزی کوتاه و شلیک به لاستیک خودرویشان، متوقف و دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از خودرو، سه حلقه رینگ و لاستیک، یک عدد جک خودرو که به گفته متهمان در همان ساعات سرقت شده بود، کشف شد.

سرهنگ مافی، تصریح کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی به همراه جزئیات پرونده، در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ برای تحقیقات بیشتر قرار گرفتند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد: خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل GPS، قفل و دزدگیر مجهز کرده و از قرار دادن اشیا قیمتی داخل خودرو خودداری کنند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899863

دیگر خبرها

  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد | جزئیات رویترز از اسامی افراد و شرکت های تحریم شده | تحریم ها در چه حوزه ای است؟