Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:19:37 GMT

حریفان نماینده قم در مرحله دوم لیگ فوتسال مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۷۹۴۹

حریفان نماینده قم در مرحله دوم لیگ فوتسال مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم که در تدارک صعود به لیگ دسته اول فوتسال ایران است پس از عبور موفقیت آمیز از مرحله گروهی نخست، آماده رقابت در مرحله دوم این پیکارها می‌شود.

این تیم که با قهرمانی در مسابقات زیر گروه لیگ دسته دوم خود را به جدول اصلی لیگ دو رساند در مرحله نخست این مسابقات نیز نمایش دلپذیری داشت و اکنون به جمع ۱۲ تیم برتر این مسابقات رسیده است و رویای صعود به مرحله سوم و نهایی را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس و طبق قرعه کشی انجام شده توسط کمیته فوتسال، تیم دلسوختگان اهل بیت قم  در رقابت با ۵ تیم دیگر در گروه اول با تیم‌های پلیمر کرمانشاه، شهروند گلوگاه، فولاد زرند ایرانیان، سپیدرود آستانه و آساره اندیمشک همگروه شده است.

در گروه دوم نیز تیم‌های پاسارگاد صنعت سمنان، الغدیر اردبیل، پاس تهران، فولاد سیرجان، مقاومت شهرداری مشهد و اروم آلیاژ ارومیه حضور دارند. از هر گروه ۲ تیم برتر به لیگ دسته اول فوتسال ایران صعود می‌کنند.

فوتسال قم امسال در لیگ دسته اول تیم الماس شهر را به نمایندگی از خود داشت که این تیم به دسته دوم سقوط کرد و اکنون چشم امید فوتسال دوستان قمی، صعود تیم دلسوختگان اهل بیت قم به لیگ یک و جبران سقوط الماس شهر است.

کد خبر 4521443

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال لیگ فوتسال مسابقات فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌ گل دلسوختگان قم در بازی‌ تشریفاتی

دو تیم دلسوختگان اهل بیت قم و فولاد هرمزگان در دیداری از هفته ششم و پایانی مرحله دوم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور عصر امروز در سالن شهید حیدریان قم به مصاف هم رفتند. 

با توجه به اینکه که سرنوشت دو تیم از هفته گذشته مشخص شده بود، این بازی بیشتر جنبه‌ تشریفاتی داشت. 

این دیدار که با پیروزی شش بر دو نماینده قم به پایان رسید، گل‌های دلسوختگان را مهدی فتخانی (دو گل)، محسن سابقی، مهدی کبیری، حسین صادقی و محمد جواد سنگتراشان به ثمر رساندند. 

دلسوختگان با این پیروزی شش امتیازی شد و با رده سومی به کار خود پایان داد.

همچنین نماینده هرمزگان که صعود خود را قطعی کرده بود، با این شکست و با ۱۰ امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود کرد.

گزارش از امیرحسین نیکوسخن

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • جشنواره‌ گل دلسوختگان قم در بازی‌ تشریفاتی
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد