Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مسکن‌های مهر فاقد متقاضی در سراسر کشور با هماهنگی کمیته امداد به مددجویان واگذار می‌شود. به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، نشستی درباره چالش‌ها و مشکلات مسکن مهر با قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) در امور تامین مسکن و نمایندگان شرکت عمران شهر‌های جدید برگزار شد، در این نشست علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بار دیگر اتمام پروژه‌های مسکن مهر را مهم‌ترین اولویت دولت دوازدهم در حوزه راه و شهرسازی خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن یادآوری کرد: در این نشست مشترک مشکلات و چالش‌های پروژه‌های مسکن مهر و انتقال واحد‌های فاقد متقاضی به کمیته امداد مورد بررسی قرار گرفت و کمیته امداد امام خمینی (ره) موظف شد لیست پروژه‌های مورد نظر خود را از میان واحد‌های فاقد متقاضی در استان‌های کشور به وزارت راه و شهرسازی اعلام کند تا پس از آن بتوانیم قیمت هر پروژه را برای آن‌ها معین کنیم.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های فاقد متقاضی مسکن مهر، مبتلا به چالش‌هایی هستند که برخی از آن‌ها در سطح ملی و برخی استانی هستند، افزود: در این جلسه همچنین مقرر شد چالش‌های ملی این پروژه‌ها را در روز‌های آتی در مجموعه وزارت راه و شهرسازی برطرف کنیم و پس از آن طی جلساتی با مدیران استان‌ها به رفع سایر مشکلات این پروژه‌ها بپردازیم.

وی در خصوص توافق با کمیته امداد امام خمینی در واگذاری این واحد‌ها به مددجویان ابراز امیدواری کرد که سازمان ملی زمین و مسکن با این توافق بتواند گامی در رفع مشکل مسکن خانوار‌های کمتر برخوردار بردارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: راه و شهرسازی کمیته امداد مسکن دولت دوازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۸۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است

معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اقدام کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، گفت: کمیته امداد نهاد پیشران در حوزه اشتغال در کشور است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محمدجواد ایروانی، شب گذشته در مراسم افتتاح زائرسرای شماره 2 کرامت ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد، گفت: کمیته امدادامام خمینی ره بدون شک یکی از بزرگترین نهادهای خیریه‌ مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهادهای دیگر متمایز می‌کند.

وی افزود: کمیته امداد نشان‌دهنده نیات خیر و ظرفیت‌های دولتی است که در جهت توانمندسازی محرومان بسیج شده است.

ایروانی با اشاره به اقدامات کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، تاکید کرد: این روش‌ها و سازو کارها بسیار ارزشمند و باید الگوگیری شود.

معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه گسترش عدالت، ذات جمهوری اسلامی است، افزود: ایجاد صندوق امداد ولایت با یک طهارت مالی بالا، تاسیس صندوق ضمانت اشتغال، جذب گروه‌های جهادی برای خدمت به محرومان و ایجاد راهبران شغلی از دستاوردهای بزرگ کمیته امداد است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد نزد مردم سرمایه اجتماعی بالایی دارد و یکی از نهادهای پیشران در اشتغال کشور، ایجاد کسب و کارهای کوچک و عرضه محصولات تولیدی و زنجیره‌سازی کسب و کارهای آنهاست.

ایروانی خاطر نشان کرد : امیدواریم با فراهم کردن زمینه اشتغال، چرخه فقر را در کشور بشکنیم و با کمک مردم، دولت و سایر نهادها، خدمات بیشتری به این جامعه صورت گیرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان